findus Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Dette var rart. Veldig rart. Skjønner ingenting, jeg. Magen min har vært ganske usynlig til nå, i hvert fall for de som ikke kjenner meg godt. Men nå på mandag var jeg på middagsbesøk hos ei venninne, og magen min kjentes så snodig ut. Det var liksom ett eller annet som foregikk der nede, og det gjorde litt vondt. Vi satt og skravla ganske lenge, og da jeg gikk derfra var det ikke vondt lenger, men magen kjentes annerledes ut, liksom. Da jeg kom hjem, sa søstra til samboeren min (hun er på besøk hos oss): Oi, du har jo fått mage! Sånn var du ikke da du gikk hjemmefra! Jeg har jo lest her et sted at omtrent i disse ukene driver krabaten og flytter seg oppover i magen, men jeg trodde det var noe som skjedde gradvis over et par uker eller noe? Er det vanlig at nurket "pakker sakene sine og flytter" i løpet av noen timer? Er det noen andre her som har opplevd at gravidmagen helt plutselig bare popper fram? Nå kan hvem som helst se at jeg har mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Å ja, velkommen i klubben! Skjønner ingenting, men for øyeblikket ser det ut som om jeg vokser hver dag! Virker liksom så voldsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå