en liten i magen Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Noen som har opplevt noen flauser i forbindelse med svangerskap/ fødsel?? Morsomt å høre om dere har opplevt noe... Jeg kan jo begynne med meg selv, skulle til gynekolog for første gang i mitt forrige svangerskap, såg ikke at det var en krakk en kunne bruke for å komme seg opp på denne " delikate" benken, så jeg begynte rett å slett å klatre og styrte på, før gynekologen sa " du, det er en krakk der altså" : ) kan tenke meg det så bra ut i genser og sokker, OFF, he he. En er jo ikke så høy i hatten i utgangspunktet, herli.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 16. august 2006 nei, var visst ikke gøy det : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Hehe da føler man seg skikkelig kul :-) Har en historie som er muligens en vandrehistorie, men det skjedde visstnok med en venninne av en venninne osv. Hun var hos gynekologen, og der hadde de akkurat flyttet inn i nye lokaler, det var en del flytteesker og ikke så mye møbler enda og så litt sånn halvveis ut. Hun la seg i stolen og begynte som vanlig å telle lysstoffrør (som vi jo alle gjør) mens de småprata litt. Legen begynte undersøkelsen og sa "her er det ganske god plass". Hun lurte vel på om hun hadde hørt riktig, og stammet frem "jaaaa....? Eh det er jo en stund siden jeg hadde sex da....." mens hun rødmet dypt. Han så på henne og sa "jeg mente lokalene". Hun rødmet sikkert ikke noe mindre da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 16. august 2006 Off, blir flau bare jeg leser det: ) Jeg hørte en historie fra en venn. Dette om et par som bodde i et tett nabolag!! Dama i huset satt på verandaen og solte seg, ungen lå å sov, så babysitteren stod ute. Så kom mannen hjem fra nordsjøen, og siden det var lenge siden de hadde hatt sex, gikk de opp på soverommet... Der skjedde det ene og det andre og hun var nå slik at hun lagde ganske mye lyder under akten. Da de var ferdig og kom ut igjen, stod naboen å flira " lenge siden sist ja..." da oppdaga de babysitteren. utrolig pinli!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Så glad det ikke var meg *flirer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken dott Skrevet 16. august 2006 #6 Del Skrevet 16. august 2006 Hørt om ei som la seg opp ned i gynekologstolen også, misforstått litt da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 16. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 16. august 2006 Herli, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå