Gå til innhold

Jeg vil også ha trillevenner!!!

Anbefalte innlegg

En liten kontaktannonse:

Jeg er stort sett ganske så snill og grei, er 29 år, men er veeeldig ensom gravid i min vennekrets... Så derfor er det jo nødt til å være noen rundt her (Lørenskog området) som vil gå og skravle med meg og trille i vinter???? ;)

*smiler mitt peneste smiiiiiiiiil*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5946880-jeg-vil-ogs%C3%A5-ha-trillevenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi får nesten finne på noe sånt!! ;)

Men jeg sier i fra nå, at hvis ingen melder seg frivillig så begynner jeg bare å følge etter noen med vogna mi, så enten er det best å bare komme fram her eller så må dere holde dere innendørs på nyåret!!!

Jeg fungerer som en god sporhund!!! Så er dere liksom advart!!!

(Men jeg er fortsatt veldig snill altså - sånn av og til i hvert fall)

Annonse

Jeg skal også blir superslank og sexy......... Men Popkind; MÅ man være det for å komme inn på skolen?? I så fall hvilken skole er det????

Ellers så er du ikke alene om å følge etter folk vips.. Jeg følger etter gravide på butikken for å prøve å gjette meg til hvor langt de er på vei osv!! :-) hehe

Ja, hva slags skole er det egentlig?

Jeg gleder meg bare til å få på meg de vanlige klærne mine igjen. Alle buksene er forvist for lengst, og nå begynner topper og gensere og bh'er å bli lagt i ei eske som skal ned i boden etterhvert! Nå må Lånekassa skynde seg! Kan jo ikke gå rundt naken heller!!

Annonse

Selvfølgelig må man være superslank og sexy for å komme inn på fengselsskolen!!!!! hihihi, neida, sexy vil jeg bli for gubben da vøtt!!!!

Men man bør være i litt god form for å komme inn!! Og det skal vips-77 hjelpe meg med.... Yeaaaaaa!!!!

Forrsesten når det gjelder å følge etter folk osv..... Når gutten min var baby, ble jeg kjent med ei som hadde en sønn på samme alder på bussen. Jeg bare begynte å skravle om et eller annet, så var vi igang.... Vi er perlevenner den dag idag, det er også sønnene våre!! Det går nemmlig an!!! Denne jenta er nå gift med en venn av meg - og de har fått barn sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...