Gå til innhold

Hei hei....

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tilbake!!

Og gratulerer med mage!! Du går en spennende tid i møte, og det er bare flott og være ung!!!=) Jeg er "gammel" traver og hører til på Dib egentlig......, men det er noe eget med tv.graviditet så jeg må liksom innom her for å drømme meg litt tilbake også.....

Ønsker bare masse lykke til=0)

Fra jente 25, mor til 3 prinsesser- ei på fire år, og to på 9 mnd.....

takk takk..... Må jo si vi ble litt satt ut da vi fikk nyheten hadde jo aldri trudd det...Pluss at det er jo ikke så vanlig at så unge blir det men... Sliter litt med svimmelhet og trett het nå da... Men går forløbig veldig greit!! HAr jo bare så lyst til og begynne og kjøpe ting og sånn nå men vi har valgt og vente til de tre værste mnd er over.....En ting jeg lurer på... kom dine på termindato??? Og var de store...Hørt at det er vanlig at tv.kommer litt før...

Kroppen får litt mer og "jobbe" med når det er to der.... Selv opptaget jeg at jeg var gravid igjen da vi skulle ta en liten tur på motorsykkel.... Da var jeg 3-4 uker på vei...., hadde store bekken plager i første svangerskap, og merket at jeg hadde vondt der igjen... Og jammen var jeg gravid med to! Var også på tidlig UL pga blødninger, og de gav seg ikke før jeg var 4 mnd på vei!! (Så det ble noen turer på sykehus).

ønsker deg bare SÅ masse lykke til, for bare du er flink til og lytte til kroppen din, og ikke sammenlikne deg med andre "ett barns" gravide. (Fikk klar beskjed av legen om at hvis jeg følte det sånn hadde jeg grunn til og si at jeg var litt mer sliten enn de, og litt kvalmere...., he, he.. For det var jeg....) Ble tidlig sykem. fra jobb i butikk fordi jeg stadig måtte kaste opp pga folks kroppslukt..... Syntes selv dette var forferdelig flaut...., men man får liksom ikke gjort noe med det....

Fødselen min ble satt igang i uke 37,kunne nok gått tiden ut for de viste ingen tegn på og ville ut! Men da hadde både bekkenet og jeg gått lenge nok..... Ble lagt inn, og lovet at jeg ikke måtte hjem før jeg hadde med barna!! Fødte uten bedøvelse, og fikk to nydelige sunne friske jenter på ca 2500g hver.... De fikk komme rett til meg, og siden har de vært der!!

Dette var min solskinnshistorie.....Litt forkortet, men laaaaang alikevel!

Hei og gratulerer:-)

Er 22 selv og venter tvillinger om noen uker. Har en jente på tre fra før. Så her blir det liv:-)

Skal ærlig innrømme at en av mine tanker var at dette skjer ikke meg, eg er for ung..hehe..rart at man skal tenke sånn. Jeg burde vært advart siden det er tvillinger på begge sider av slekten min, men jeg tenkte at siden jeg allerede hadde et barn, så KUNNE jeg jo ikke få tvillinger neste gang..

Nyt tiden fremover, og lytt til kroppen din:-)

Hei, og gratulerer med to i magen!

Er selv 25 og ble ganske sjokkert da det var to fostre på ordinær ul 19+2. Har heller ingen barn fra før, og er nå i uke 29.

Lykke til videre i svangerskapet - ta gjerne en titt innom forumet Dobbelt Glede (http://www.tvillingforum.com/) - her kan man få tips og råd fra erfarne tvillingmødre.

Annonse

Heisann :)

Vil gratulere deg med svangerskapet og ønske deg lykke til framover :)

Er selv ung (20år) og er 23+0 med tvillinger idag :)

Du går ei spennende tid i møte nå :)

Vil hvertfall råde deg til og lytte godt til kroppen under svangerskapet.

Og heller ta "en ekstra pust i bakken" istedet for og råkjøre deg :)

LYKKE TIL :)

klem

takker for det..... Er veldig sliten for tiden og tru meg lytter etter den ;) KAn ha veldig energi på morgenen men dabber av utover dagen... Har begynnt med en rutine nå og legge meg nedpå litt sånn midt på dagen...Merker at det hjelper en del.... Så morro da, at det er flere rundt min alder som venter to... Når begynnte du og få mage da??? Og vet du hva det blir eller???

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...