Gå til innhold

Hvor dum går det an å bli?:-)

Anbefalte innlegg

Satt på jobb, fikk det for meg at nå må jeg ta en graviditetstest. Som sagt så gjort, fløy til nærmeste apotek, rasket til meg testen, og fløy tilbake til kontoret, tok testen. Den var selvfølgelig negativ, og å ta testen 3 dager før ikm, det er vel heller ikke så smart.

Kan nevnes at jeg ikke hadde noen spesielle symptomer på en eventuell graviditet....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5946781-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det bare av og til når man har fått en tanke i hodet. Bare må liksom. Synd at testen var negativ da. Men kanskje kanskje det var litt for tidlig å teste. Og så er det vell lurt å bruke morgenurin da. Skal krysse fingrene for deg jeg. Kanskje du kan teste igjen om et par dager?

klem fra

Det er så deilig at du aner det ikke å høre slikt!! Vi er mennesker, rett og slett! Jeg har ennå ikke ventet til etter at jeg skulle hatt tr før jeg har tatt test. Klarer aldri vente rett og slett :-)

Samme for meg om skuffelsen kommer på tr-dagen eller noen dager etter. Jeg har stor forstålse for ditt apotek-rush!!!

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...