Lone35 =0) Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Hei! Jeg får opp at du vil komme til å ha 5 barn tilsammen. Altså du vil få 3 til med din samboer.. Kan se ut som dere blir å leve sammen i maange år fremover:) Jeg får opp usikkerhet når det gjelder jobbsitvasjon her.. Men det vil ta litt tid så vil alt bli som du vil ha det ser det ut til! En ny jobb er her/kommer.. Håper det hjalp! klem Firefly* [svar på dette innlegget] Sv: Kjære firefly eller spådamer NYTT 18:32 15.08.2006 Tuuuusen takk Firefly! Men jøssenavn da, 5 barn! Jeg som er 34 år. Ja vi har ett sammen + et jeg har fra ett tidligere forhold. Kommer jeg virkelig til å få 3!! til. Og når det gjelder jobb, så holder jeg på å skrive en jobbsøknad i dag. Kommer jeg til å få den, er det det du ser? Gurimalla, får helt hetta jeg nå! Har du noen peiling på når jeg blir gravid nå? Jeg er inne i min første prøvemåned. Hvilke kjønn ser du? (ikke at det betyr noe, bare de er friske.) Har du andre gode råd så kom med dem. Tuuuusen takk for hjelpa du alt har gitt. Hi hi, blir helt tummelumsk jeg nå. Lone34
Gjest Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hei Lone:) Ja det ser sånn ut ja:) 3 barn til ser jeg du greier fint:) Alt vil gå fint! Jeg får opp at det er en jobb du ønsker å få å den vil mest sannsynlig også bli din. Om det er denne jobben du søker på nå er jeg ikke sikker på, det kan også være en du vil søke på om en liten stund! Men får opp at du uansett vil bli glad,fornøyd å få det som du vil på jobbfronten. Jeg får opp at de to neste barna du får bli gutt og jente, rekkefølgen er jeg usikker på. Barna dine vil bli født friske:) Får opp at når tredjemann har kommet, vil du få fjerdemann i tredjemanns trassalder, det kan bli mye uenigheter å ser at tredjemann vil prøve å kreve sin oppmerksomhet! prøv å sett veldig klare grenser fra begynnelsen av, da blir alt mye lettere..det var bar ett lite råd:) klem
Lone35 =0) Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Hei Firefly! Jeg vil bare si tuuuusen takk for hjelpa. Jeg aner ikke hvordan du får til å se dette, men jeg lover å sende deg tilbakemeldinger etterhvert. Du svarer ikke på om du ser når deste graviditet blir...Er det en overraskelse eller? Jeg tok ut spiralen i forrige måned nemlig og har hatt eggløsning denne måneden. Etter det du skriver om tredje og fjerdemann, forstår jeg at de vil komme ganske raskt etter hverandre? Ja det er kanskje nødvendig ettersom jeg er 34 år..he he. Ser du om jeg vil bli gift noengang? Jeg er litt spent på det, ettersom vi ikke er forlovet engang. Jaja. Du har vel så mange å spå her inne at det er en 200% stilling om du ville. Men tusen takk for at du tar deg tid til å hjelpe. Klem fra Lone34
Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 hei igjen:o) Ser en graviditet innen oktober i 2006. Det er alt jeg får frem:) Ser her at om det skal skje en forlovelse så må kanskje du ta det første steget, prøve å få han på tankene.. Dere må bli enige om dette, føler at din mann er veldig glad i deg å er fornøyd med deg som partner men tror ikke han tenker så mye på kirkeklokker akkurat nå! Det kan nok være lurt å prøve å få han i de tankebanene om det skal skje noe:) -for jeg tror nok han absolutt vil det om han bare får en dytt** Lykke til med graviditeten da:)
Lone35 =0) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2006 Tusen takk igjen Firefly. Du har helt rett, ang samboeren min. Han er ikke den som tenker på ringer og gifting og sånt. Så skal det bli gull på fingrene er det vel jeg som må ordne opp...:-) Kan du se noe på de to barna jeg har nå? Hvordan vil det gå med dem? Tusen takk for all hjelp Firefly. Ønsker deg lykke til videre med livet, hvor du enn er.-) Vennlig hilsen Lone
Gjest Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Er litt usikker på hva jeg skal vare deg på ditt sp.mål.. kan du spesifisere litt? du kan eventuelt spørre noen av de andre her inne men gjerne meg også!
Lone35 =0) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 Gutten min har en funksjonshemming. Hvordan vil han utvikle seg? Vil han flytte hjemmefra og klare seg på egenhånd når han blir voksen? Dette er jo litt fram i tid, men det betyr mye for meg å vite. Lurer også på om det blir påbygging av huset til sommeren? :-) Kan du se det? På forhånd, kjære Firefly eller andre - tusen takk!! Vennlig hilsen Lone
Gjest Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Hei igjen:) Ang din sønn så får jeg frem at hans fremtid blir fin for han. At han vil trives med sitt og føle at han greier seg mere på egenhånd,dette vil også øke livsgleden senere. Du bekymrer deg for din sønns fremtid, men får frem her at du ikke trenger det, alt vil gå bra. Dette vil du også tenke tilbake på når han blir stor at alt gikk jo så fint, selv om ting er som det er. Jeg ser klart og tydelig påbygging på huset sommeren 2007:) den kom som ett skudd her! hehe.. klemmer
Lone35 =0) Skrevet 18. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2006 Tusen takk, Firefly. klemmer fra Lone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå