♥Spirevipp♥ Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Hei hvordan går det? Jeg er en uke over ikm i dag eller i morgen....tør ikke teste selv! Har du testet?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Så koslig å bli ropt på da gitt!!! Det går jo bra med meg da..tross forvirrelse og dårlig form..hehe... er 8 dager over det jeg trodde var Ikm nå. Ingen tegn til tanta eller noe annet..sukk...hatt diare i flere dager...og svimmel og trøtt..mulig noe influensa eller noe er på gang gitt..vet ikke jeg..... Men tror ikke det er noe poeng i å teste..tanta kommer sikkert til meg uansett...nekter å tro at jeg kan være gravid nå..+ har jo tatt 2 negative tester... Syns du skal teste jeg:) Har du stabile sykluser da? Jeg har funnet ut hvorfor mine tester blir negative da!.. FORDI ALLE ANDRE BLIR GRAVIDE!..sukk..sånn føles d ihvertfall!
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Hei begge to! Krysser fingrene for dere begge. sussa_85: Jeg hadde løs mage før jeg testet og har det ennå, så kan jo være noe positivt:) Svimmel er jeg også... Skal på ul i morgen pga at jeg hadde en ma i uke 12 sist. er 5+4 i morgen..gruer meg litt, redd de skal finne noe galt, men krysser fingrene! Lykke til jenter, Kanskje vi sees på 1.trim snart. Må ta hunden her, han stakk nettopp av med sandalen min!!!!!!!!!!!!!!!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 hehe..ramphunden! Her stikker kattene av med ting i huset..og gjemmer dem...slitsomt i lengden.... JEG OG VIL PÅ 1 TRI!...sukk...Kan du komme å hente meg?
Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Hehehe, Jada sender en taxi jeg;) Skal jeg bestille en med det samme syns du? Mener det er på tide at du tar deg en tur nemlig! Mens du venter på skyssen, sender jeg MAAAAAAASSE babystøv***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'Sånn, nå kommer nok taxi'n snart:) Han klarte å dra med seg dørmatta inn på kjøkkenet, så nå må jeg frem med støvsuger... Lille dyret er jo ikke større enn en katt; litt kortere ben og lavere da bare... RAMP!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Ja med engang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...sitter her å venter..er kjempeklar! Sitter her med ett dilemma...Er jeg gravid så er jeg det...er jeg ikke så vurderer jeg å ta en pause i prøvinga..fått tilbydd drømmejobben...i dag..ALT SKAL JO KOMME PÅ ENGANG..sukk.... suger til meg tonnevis med babystøv jeg! ER SOM EN STØVSUGER! hehe... Gøy med rampedyr!..kattene mine roter i søpla..blant annet....drar med seg hele skogen inn i stua.....osv...Men like glad i dem fordi:) hehe..godt utgangspunkt for barn det!
Gjest Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Ja det er det helt klart, en lærer seg å sette tolmodigheten på prøve! Gratulerer med tilbudet da!!! Du må jo si ja! er du gravid, trenger du ikke si noe før om tre mnd, er du det ikke, så har du noe å se frem til, kanskje det hjelper på babylagingen å ha fokuset på noe annet:) Men selvfølgelig, jeg HÅPER jo du er det da!! Taxi er i allefall sendt, og jeg vil nødig ha den avbestilt!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Nei kan ikke si ja om jeg er gravid.....Jobben er som berider og rideinstruktør..alt for risikabelt å holde på med hest! Jeg kan godt betale dobbelt for den taxien jeg altså!....bare den kommer nÅ!....hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå