Gjest Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 at det ikke er lenge til vi har en liten baby i hus! 23 dager igjen nå.. jobbet siste dag på mandag, og har liksom ikke tenkt lenger fram enn at jeg skulle gå ut i permisjon snart. så plutselig gikk det opp for meg at det faktisk snart er en baby her! hjelp, vet ikke helt om jeg er klar for det ennå?!? har ikke grua meg til fødselen i det hele tatt, men nå føles det nesten ut som jeg ikke er helt klar for det ennå. kan godt vente litt til, selv om jeg er superlei av å bære på den store magen her. har litt doble følelser for det som skal skje. gleder meg veldig til å se hvem som ligger inni her, men er jeg klar for det liksom?? et lite anfall av panikk, hehe.. flere som har det sånn??
Amalita+lillegull, 17.09.06 Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 JA! Har hatt noen "panikk-tak" innimellom, men tror det bare er sunt å grue/glede seg!
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 jepp... Må at jeg nesten gruer meg mer enn jeg gleder meg akurat for tiden... Høres fælt ut, men synes det er ganske skummelt at det skal komme en baby som jeg har ansvaret for hele døgnet. 31 dager igjen til termin her. Er ikke redd for selve fødselen, heller ansvaret etterpå.. Gleder meg selvfølgelig også! Men det er jo unektelig ganske skummelt at det kommer en liten verdensborger som er avhengig av meg og som jeg og mannen min skal ta oss av.. Ble litt rørt nå, så jeg gleder meg nok litt også... Mye rare tanker og føleser som har kommet de siste dagene. Hodet begynner vell å forberede seg til den store begivenheten det også.. Hehe... nei, sånn er det når det er første gang... vet ikke hva vi går til verken når det gjelder gleder og vondter...
Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Jepp! Går opp for meg sånn innimellom at denne babyen faktisk ikke skal bli boende i magen resten av livet... Og da får jeg litt panikk. Gleder meg selvfølgelig masse, men har jo aldri prøvd det før - og da er det vel naturlig at man gruer seg litt?! Skrev nettopp i et innlegg at jeg gruer meg til de med termin i slutten av september begynner å føde - for da er det min tur snart også. I teorien kan vel jeg også fort få i september da, for har termin 1. oktober. Og nå er vi i midten av august - kan noen bremse tida litt?? :-)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Hei! Jeg har 10 dager igjen......og føler akkurat som deg! Men har bestemt meg for å ta det som det kommer å fokusere på det positive, at jeg snart kommer at være mamma for første gang! )
litagod Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 hehe, det er helt vanlig! Hadde det som deg jeg også første gangen. Men jeg jobbet og styra sånn første uka at jeg ikke tenkte så mye over det. Men så hadde jeg bare 2 uker permisjon før termin igjen og bestemte meg for å slappe av. Da ble det plutselig vannlekkasje mellom badet i øvre etasje og gangen i nedre etasje og dermed fikk jeg litt panikk ja... vi måtte jo fikse badet i full fart i tilfelle babyen kom! Hadde handtverkere der i 2 dager og på kvelden før barnet kom (2 uker før termin) var vi ferdige!!!! Flaks!
detvarengutt! Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Ditto! Så plutselig på kalenderen til jordmora mi i går da vi skulle avtale ny time, at jeg har 11 dager igjen!!!! Gulp!!!!! Det er liksom NESTE HELG!!!! (kan jo gå over da, men vi skal se om jeg er moden i neste uke, slik at jeg kan settes igang.... GRØSS OG GRU! Siste uke alene med mannen min!! KOS KOS KOS KOS SOVE SOVE SOVE SOVE!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå