Gå til innhold

Idefix!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvordan går det med deg?? Her er alt bare fint. Endelig en liten spire i magen!!! Er bare 6 uker på vei, litt uggen til tider, men skal ikke klage. Skal prøve ingefærtabletter. Har ikke prøvd det før. Termin er 12.april.

Håper du har fått slappet av i ferien. Det har jeg. Vi hadde først ei uke nordafor til mine svigers, og deretter ei uke på hotell i Sundsvall. Herlig ferie. Jeg hadde kun 2 uker, men mann og barn reiste i forveien nordover, så kom jeg etter.

Vi snakkes......

Klem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har frysninger over HELE meg og tårene spruter..ER så glad på dine vegner vennen !!!! Det var på tide ! Håper at alt går kjempe flott hele veien :0) Snufs dette var dagen glad melding :0)

GRATULERER SÅ MYE !!!!!!

Ferien ble ikke slik vi hadde tenkt.Svigerfar fikk hjerneblødning 1,5 dag etter ar vi kom til Mandal.Kjempe trist.Han er lam i venstre siden, men de håper på at han kan lære å gå igjen.Så det ble en tøff ferie sånn sett.Ellers så fikk vi kost oss med dyreparken og strandliv da :0)

Så det ble ferie,bare litt annerledes ferie...

Gleder meg til å chatte med deg igjen...ER så glad på dine vegner !!!

Jeg skal på ul i morgen. Skal ha samtale om ks orker ikke en tøff fødsel til denne gangen.Nå har det vært litt mye på oss.

Er spent på om vi får bekrefta at det er en liten Maruis der inne.Kvalmen sliter jeg ennå med og jm sier at den mest sannsynlig kommer til å vare til jeg er ferdig....

Snakkes vennen:0)

Klem og kos.

Skrevet

Så synd med svigerfaren din..... Har han vært noe syk tidligere?? Håper det går bra med han. Dere har hatt nok nå, synes jeg.....

Synes jeg fortsatt har lite symptomer.Har ømme pupper, og kvalme som kommer og går. Kvalmen starter heldigvis ikke før tidlig ettermiddag, og er til og fra fram til jeg legger meg. Og stikkninger i livmora. Er jo bare 6-2 i dag, så symptomene kan komme sterkere. Håper egentlig ikke det.......

Koselig at det er en liten Marius i magen din..... Er du langt på vei nå?? Tror jeg kommer til å ønske ks jeg også. Nå har alle minnene om fødselen til Christer kommet tilbake.Får vondt i magen bare jeg tenker på det.......

Orker ikke å gå til legen før jeg er 12-13 uker på vei, men kommer til å bestille meg time til privat ul i uke 12. Bare for å se om alt er ok. Kan selvfølgelig få legen til å rekvirere ul på sykehuset, men det tar så lang tid. Da betaler jeg heller selv, og får timen raskt.

Koselig å høre fra deg igjen. Vi snakkes.

Klem..........

Skrevet

Heisann igjen :0)

Ja, i mars måtte han ha en nyre transplantasjon, han fikk nyre av sin kone, min svigermor så de sier at det er en bivirkning som kan komme.Sjeldent.Selvsagt måtte han få det :0(

Er så glad fikk innvilga ks idag.Den 2 november blir jeg 4 barnsmor.Er så glad for å kunne senke skuldrene og glede meg over svangerskapet videre.

Er helt sikker på at det går bra med deg,denne gangen.Ta opp med jm eller lege at du ønsker ks.De kan ikke tvinge deg til vaginal fødsel om du har hatt komplikasjoner før.Jeg har lagt ut historien min siden noen mente at jeg ikke burde ta ks.Men det skal jeg ha.

Håper du slipper sterk kvalme slik som jeg har hatt og får ett flott svangerskap,når blir terminen din?

håper du har det fint:0)

Har dere fortalt noe til ungene ennå?.er kanskje litt tidlig det..

Nå er jeg hele 27+6 på vei.

Hvordan var siste fødselen din?

Jeg har endelig sendt inn klage på fødselen til Ida og de tar det alvorlig.Er så letta.

Vi snakkes vennen.Klem og kos :0)

Skrevet

Så fint at du fikk innvilget ks. Hvor lenge er det før terminen din?? Grunnen til at jeg ønsker ks, er at jeg får store barn. Fødselen til Christer tok veldig kort tid, men ble tøff for oss begge. Christer var 5240gr, 56 cm lang og 40 cm i hodeomkrets.Han kom ut, ble sittende fast med hodet ute over ei rie, men kom på neste rie. Han fikk problemer med å puste, lå bare å presset som de kalte det. Barnelege ble kontaktet, og han ble lagt på nyfødtintensiven i åpen kuvøse. Oppdaget da at han hadde to små hjertefeil. Den ene feilen er bra, men klaffefeilen har han ennå. Vil også trolig ha den resten av livet. Christer var sprengrød i ansiktet i over 1 mnd etterpå. Alle blodkarene på øynene hans var sprukket. I dag mistenker de en liten oksygenmangel, som kun gjør at han har bare litt problemer med språket. Det vil bli bra til slutt, men vil ta litt lengre tid enn normalt.

Da Christer ble kjørt opp på nyfødtintensiven, begynte jeg å føle meg uvell. Jeg spurte om å få gå på do. Da jeg gikk ut av senga, segnet jeg om. Fikk styrtblødning på 1,5 liter blod. Viste seg at jeg fikk atoni blødning (dvs livmora trekker seg ikke sammen) Dagen etter hadde jeg blod% på 54, og normale for meg er 110. Så ble det oppdaget rester i livmora. De mente disse restene lå så langt nede at de kunne plukke de ut. Men det viste seg at de lå langt oppe, men de mente at de bare kunne fortsette når de var kommet igang. Det er første gangen i mitt liv at jeg ønsket å dø. Det var så vondt.

Derfor ønsker jeg ks.

Nå må jeg ordne meg litt mat. Snakkes........

Skrevet

Føler at jeg har bare blåbær grunner i forhold til deg.Forstår kjempe godt at du ønsker keisersnaitt og kan ikke forstå noe annet enn at det får du innvilga.

Du må bare ta det tidlig opp med lege eller jordmor.Fortell om skrekk fødselen din og be om samtale på sykehuset.Skal krysse alt jeg har for at du får ks.

Mine har ikke vært så store.4120 gr de to største, men jeg har visst trangt bekken.Emil var blå da han kom ut hjertelyden var under 70 da de røska han ut med vakum.Er ikke helt sikker på om han har fått en liten skade, han er litt sein i forhold til andre unger på samme alder.

Jeg har også ønket å dø en gang.Det var da jeg hadde 3,5 timer med press rier.DET vil jeg aldri oppleve igjen.Så jeg forstår deg så godt.

Håper svangerskapet ditt går kjempe fint videre nå og at du slipper kvalmen :0)

Vi snakkes mer senere, nå får jeg besøk :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...