Lilliren Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Har to jenter fra et tidligere forhold, minste var nettopp 5 år. Har termin ul 30 sept, min er 22 sept, men er jo kjempestor. Nå har jeg gått i en måned og sett fødeklar ut, og alle kommenterer dette...har du ikke fått, nå er det like før osv... Sist jeg var på kontroll, var 19 juli, lå jeg tre uker før på målene (noe jeg har gjort siden i mai), og dersom jordmor var i tvil neste gang, som er 23 aug, skulle hun sende meg i UL. Foressten, synes ikke dere det er lang tid mellom hver kontroll dersom jeg ligger tre uker før tremin???? Får ikke sove om natta, går med 20-30 kynnere per dag, som faktisk har blitt sterkere den siste uke, nedseget mag ( som gjør at jeg er på do...1000 ganger i døgnet ), og jeg er lei av å vente....... Noen som kjenner seg igjenn??? Jobber 50 %, sykemeldt 50%, og skal i permisjon 9 sept...leenge til. Heldigvis fri i dag da , da sfo og barnehage holder stengt grunnet planlegging
Gjest Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 åh jeg er sååå lei for tiden! De siste dagene har gått så seint. I dag skal jeg ta med meg jenta mi og reise på besøk til foreldrene mine. Jeg må ut av huset og treffe litt folk, sånn at dagene går litt fortere. Jeg har 19 dager igjen til termin. 2,5 uke! Det er jo ikke lenge, men når man er sååå gravid som jeg er nå, så blir det 2,5 evigheter! Jeg innrømmer glatt at jeg håper lillegutt kommer i neste uke, men jeg prøver å stille meg inn på å gå lenger...
Lilliren Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 venter jo allerede nå på at noe skal skje jeg da skal ut med barna for å handle, heldigvis skal vi i bursdag til en gutt i barnehagen i ettermiddag, så da går nå denne dagen fort!! Må innrømme at det er ekstra spennende nå som jeg har to jenter, og alle sier jeg har guttemage men vi får vel bare vente!!!
Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Det der med hvordan magen ser ut, er spennende! Jeg har Lisa fra før og vet at denne er en gutt. Magen min er helt annerledes denne gangen! Sist var den rund og bred. Den startet helt bak i sidene. Men denne gangen ser man ikke at jeg er gravid bakfra. Magen er spissere og stikker mer rett ut. Det kan jo være tilfeldig, men jeg har hørt mange ganger at jeg har guttemage. Og inni magen ligger lille Vegard.
Stort ønske om nr2 <3 Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Du som er mor til Lisa, vi har like mange dager igjen vi... Lurer på hvem av oss som blir først.. Jeg har hele tiden trodd at han kom før, men med min flaks kommer han vel rundt juletider, hehe.. Er lei jeg og og vil så gjerne at ting skal skje.. Hadde vondter i hele går, ganske hyppige utover kvelden også, men så plutselig bare stoppet det opp..
Stratos med 3 barn Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Neida, begynner å bli bra lei nå! Termin om 5 dager.....
CecilieTerese Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 driiit, har termin om 9dager. har vært i ekstra ultralyd for SFmålene flatet helt ut, da sa fødselslegen at hun trodde jeg ikke ville gå tiden ut. Det skulle hun aldri sagt, for nå tror jeg jo at alt er tegn på fødselsstart.. Det er så slitsomt å vente. Prøver jo alt. Dusjer i varmt vann hver dag, tar bringebærbladkapsler, spiser sterk mat, har sex, går endel.. djeses.. hva skal til egentlig. ei god venninne av meg reiser til bolivia på lørdag, og kommer ikke til Norge før om 1år, hadde vært så fantastisk om hun kunne få sett barnet før hun dro.
Gjest Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 begynner og bli rimelig utålmodig selv...har ikke termin før 22oktober da. men er heldigvis ikke plaget med noe og magen er jo veldig liten, så folk tror jeg skal føde rundt jul(!), det er faktisk irriterende og høre det den veien oxo...men men...babyene kommer når de vil ut:-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Hei. Har hørt at varm dusj kan stoppe riene hvis de ikke har kommet skikkelig i gang... Har jeg misforstått kanskje... -ikke uvanlig det =) Lykke til i hvertfall. Jeg har 23 dager igjen og kan tenke meg at de går sakte...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Lei av å vente??! Hadde ul-termin for 12 dager siden, min egen termin var enda en uke før det igjen! Skal på kur på fredag, regner ikke med noe action før den tid. Samme historie som med forrigemann, tror ikke kroppen min har skjønt poenget med å sette igang en fødsel selv............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå