Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Har hørt at flere nå slipper gu på første svangerskapskontroll. Legene ser ikke dette lenger som nødvendig. Stemmer dette? Det tas jo alle prøver ved fødsel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Stemmer hos meg ja.Slapp GU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg er 3 gangs. Mistet annen gang. Og siden jeg hadde hatt GU for under 3 år siden så slapp jeg. Vet ikke noe mer enn det. Men det bør jo sjekkes der. HAr samme partner som sist også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Min lege sa i forrige svangerskap at man ikke lenger tok gu ved svangerskap- dvs kun for "vanlig" undersøkelse. Hun ville ikke uroe for mye "oppi der" som hun sa... Jeg var glad til, og regner med at jeg ikke må denne gangen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Forrige gang hadde jeg en lege som tar gu ved graviditet. Jeg fikk påvist polypper, og ble videresendt til spesialist for oppfølging, hvor han sa det var celleforandringer og tok ny prøve for å se om det var noe farlig. Denne gang har jeg en lege som ikke ville ta gu, fordi jeg kunne begynne å blø litt osv. Jeg hadde faktisk foretrukket en uskyldig blødning enn å gå i uvisshet om jeg har celleforandringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #6 Del Skrevet 16. august 2006 Da jeg var til legen spurte jeg om jeg ikke skulle ha GU, men da sa han at siden jeg hadde barn fra før og at jeg var gift så anså han ikke det som nødvendig. Håpet og regnet med at vi hadde et stabilt ekteskap. Var visst mest aktuelt til førstegangsfødende for å sjekke at alt var bra der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Hva er GU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 16. august 2006 #8 Del Skrevet 16. august 2006 Gynekologisk undersøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 16. august 2006 #9 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg slapp i dag jeg også, det gjør egentlig ingen ting.. Han sa får bare håpe at samboern din har rent mel i posen, hehe.. Å det var han som sa at jeg ikke trengte, for man trengte ikke gu lenger sa han.. Det eneste han gjorde var å kjenne på brystene mine for å se at det ikke var noen kuler der??? Har ikke opplevd det før, ved svangerskapskontroll, å det gjorde kjempe vondt pga kjertlene.. Sukk, for en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå