kaffeplante Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Hei. Var hos legen på mandag og hun skulle sende brev til sykehuset og inkallesen skulle komme i posten.Dere som har fått hvor lang tid tar d før man får d????Er så sepnt på hvilken uke jeg får time shu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Tror det er vanlig mellom uke 16 og uke 20:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. august 2006 ja vet man får timen da....men lurer på når brevet kommer i posten...i god tid liksom???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Tok litt mindre enn 2 uker før jeg fikk brevet. Skal i min uke 18. Gleder meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anna* Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Det gikk 4 dager fra jeg var hos legen til ul-innkallelsen lå i postkassen! Fikk ul i uke 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 16. august 2006 Oj 4 dager d får en si.Håper jeg er like heldig. Takker for svarenen fra dere alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Hos meg tok det 3 uker fra jeg var hos legen til jeg fikk UL papirer i posten.. Bor i Bergen, er kanskje mange søkere her osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå