♡Linda♡ Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Har så lyst til å få handlet inn noe babyklær nå jeg da... syntes det kan være greit å få begynt, men siden vi ikke vet kjønn er det jo drit vanskelig.. Syntes alt er enten rosa eller blått. Veldig lite som kan passe til begge.. Hva gjør dere andre.. Kan jo ikke vente med alt.. når ungen kommer har jeg nok ikke tid til å fly rundt å shoppe vil jeg tro.. og en får kanskje ikke helt det man trenger av andre.. tenker på pysjer og undertøy osv... hmmm egentlig litt frustrert for vet ikke helt hva jeg må handle heller men.... Noen som har noen gode råd, evt tips om gode butikker å handle i som har godt utvalg.. her i nærheten har vi h &m, cubus, lindex og barn og utstyr... Klem fra
Gjest Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Er jo veldig mye jordfarver nå. Og beige, grått, brunt er jo farver som lett kan kombineres med både gutte og jentefarver etterhvert. Jeg vet at vi får en gutt til, men er veldig forsiktig med å kjøpe veldig guttete tøy. Det har jo skjedd at de tar feil. Fant en del tøy på Lindex jeg nå. Og syns vel at HM hadde litt mer tøy som var enten gutt eller jente. Har ikke sjekka Cubus.
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 jeg har fått tak i to sparkebukser og bodyer... når den lille kommer ut så skal jeg ringe svigers så løper ho å kjøper mer klær da får jeg jo riktig farge... men jeg har veldig lyst til å kjøpe blå klær jeg da... for jeg er sikker på at det blir gutt... men siden vi ikke så noe på ultralyd så kan det hende mage følelsen min er feil...
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 hei hei... hva m å kjøpe inn lime grønt, gult og beige? det er jo farger som går til begge.. Vi venter jente, og jeg var å kjøpte sparkebukse i limegrønt, blir vel nok rosa tenker jeg, så derfor kjøper jeg andre farger. Jeg har kun vært på H&M, cubus og lindex, har fått høre av mange at jeg ikke trenger å handle inn så mye, for du kan regne m at du får mye... Det jeg kommer til å kjøpe selv er pysjer og bodyer.. ellers harvi fått alt av sengetøy, badehåndkler m hette på, gasskluter(gulpekluter) og vaskekluter, helsetepper, tåteflasker, ammepute, dyne, flaskevarmer... så slike ting trenger vi ikke.. Du kan jo prøve ellos og sparkjøp på nett f.eks.... Lykke til, klemz
popkind Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Ja, du må nok forholde deg til nøytrale farger som hvit, beige, brunt, gult og grønt..... Men det ligger en fin liste du kan gå etter inne på babyshop sine nettsider, den har jeg fulgt...: sjekk denne: http://www.babyshop.no/77_Utstyrsliste2003.pdf
♡Linda♡ Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2006 tusen takk for gode råd:o) ikke enkelt detta.. hehe... men veldig gøy da når en finner noe fint;o))
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Hei du!!! i nyfødt avd på h&m har de masse fint i beige, grønt og gult......og hvitt!!! jeg har handlet for det meste der, selv om vi vet at det er gutt handler vi litt nøytale farger, både fordi de kan ta feil og fordi jeg synes dissë fargene er finere enn bare blått (har handlet litt blått også da ;-)) cubus har også litt fine hvite ting og beige, men der er det stor forskjell på butikkene har jeg lagt merke til! lykke til med handlinga )
AMINE Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Ellos har en fin startpakke i hvitt. Skikkelig deilig stoff, og kjempesøt...
Snupidupi Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Ellos sin startpakke e ikke spes bra. Rare størrelsa og fasonga og hold sæ ikke så fint i vask. Syns Exit og HM har best kvalitet på babytøy. Cubus e enten super kvalitet eller elendi kvalitet... Lindex og Kapahl har æ ikke hatt så vædli mye a, men det æ har hatt e vel stort sett ok kvalitet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå