Enliiitentil? Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Tidlig ultralyd! Var så redd for den lille...så jeg bestilte time i går på Omnia klinikken og fikk time i dag kl 09:-) Babyen lever!!! Den er ca 20 mm lang og beveget seg!!! Måtte spørre fem ganger jeg om gynekologen var sikker på at den levde... hihi... jada=) Å se det bittelille hjerte som slår, det er VERDENS BESTE FØLELSE EVER!!! Fikk med bilder av den lille babyen vår å!!! Jeg mente selv jeg var 8+6, men legen målte og sa at jeg var 8+5 og det syns jeg er bra beregning! :-) :-) :-) Tidlig UL kosta 875,- privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Grattis:) Godt med hyggelig nyheter her inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Har gratulert deg på msn, men gjør det her og! Grattis=) Håper jeg har like gode nyheter etter ul i dag=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Grattis! :-) Jeg skjønner ikke helt det med størrelse. Samme hvor jeg leser dukker det opp nye mål for hvor stort embryoet skal være i de ulike ukene.. Derfor varierer sikkert dette fra lege til lege også. Men det viktigste er jo at spira di lever! Jeg er 8+2 i dag, så vi er ganske jevne da! Ses vel igjen på et BIM treff på Lillestrøm en dag.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Åhh, grattis!!! :)Jeg var også på UL i dag, og her var også krabaten 2 cm Fantastisk opplevelse, det er vi nok enige i, og absolutt verdt pengene Jeg var 8+4, nøyaktig slik jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå