Gå til innhold

fortelle til sjefen

Anbefalte innlegg

Gruer meg.hadde tenkt å vente til 12.uke el. lenger før jeg sa ifra til sjefen...

Men i dag stikker hun innom på jobb,og har reist langt.Vet ikke når hun kommer innom neste gang,og det er vel bedre å fortelle d face to face at jeg er gravid..??

Er 9+1 nå,ska til legen idag,,sliter m ryggen. Er d normalt så tidlig? Noen som er sykemeldte? Syns det er litt flaut å bli sykemeldt så tidli,men d er skikkeli slitsomt.!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5945427-fortelle-til-sjefen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal vente til uke 12 iallefall, en vet jo aldri hva som kan skje. Du kan jo bare ringe sjefen din da,når den tid kommer, er jo ikke din feil at sjefen ikke er der! Jeg begynte i jobben min for to år siden, jobba 6mnd, gikk ut i svangerskapspermisjon, begynte å jobbe igjen i begynnelsen av feb, ble sykemeldt i slutten av feb og er det ennå (av andre grunner) Er gravid igjen nå, skal altså jobbe 6 mnd bare, så er det ut i svangerskapspermisjon igjen, så JA jeg gruer meg til å fortelle det til sjefen, det virker så planlagt, men vi jenter har en tendens til å få dårlig samvitighet eller tenke hva de på jobben tenker/tror. Hvis du føler du bør bli sykemeldt, skal du lytte til deg selv mener jeg!!

Det ble en lang avhandling: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...