Gjest Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg tok ut spiralen 6 august og har hatt iherdig sex hver dag siden, men ikke i går. Men er usikker på om el har vært, for med spiralen hadde jeg grusomme el smerter. Tar det lang tid å få ut rust restene fra livmor fra spiralen? Pleas del erfaringer med meg.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Det er nok veldig individuelt hvor lang tid det tar før du blir gravid. For meg tok det 9 mnd, men jeg har veldig lange sykluser, så i realiteten ble det vel 5 pp eller 6 pp. *lykke til*
Snuffen Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Jeg har også tatt ut kobberspiral nå.. men er bare i 1 pp. så er kjempe spent. Gyn sa det ikke skulle ha noe å si. Lykke til )
Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Oki. Skikkelig spennende dette. Lurer på om jeg har pms om dagen eller om gravidhormoner er i sving? Har ikm 24 eller 25. Sukk blir sprøøø! Lykke til!!
♥Rime♥ Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Hei jeg tok ut hormonspiral for en stund siden , er det vanskeligere å bli gravid etter den, enn med kobberspiral? Lykke til forresten !
M-overtid Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 heisann med andremann blr jeg gravid med en gang etter å ha tatt den ut... så lykke til har nettopp tatt den ut igjen så er litt spent også... lykke til
Lykkepiller Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Da jeg tok ut min kobberspiral måtte jeg få en angrepille hos legen sånn at jeg ikke skulle bli gravid med en gang. Skal egentlig ikke ha sex en uke før man skal ta den ut fikk jeg høre, men det visste jeg ikke så vi hadde sex kvelden før.
♥Rime♥ Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Ååå, spennede, håper det klaffer for meg også så fort. Lykke til du også!
***Pærla*** Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Hei jeg har blitt gravid 2 ganger itte eg tog ud spiralen og det vart eg med ein gong, tog den ud når eg hadde TR. Å nå vil eg bli gravid igjen så nå tog eg kobberspiralen den 7 august denne gang og med TR. Så nå er eg spente kor lang tid det tar denne gang LYKKE TIL KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå