Gå til innhold

August: 10 dager over klubben. Håper den blir oppløst snart. :)


Dunna 71

Anbefalte innlegg

Hei alle ventende mødre.Hvordan er formen og humøret.? Har dere noen tegn på fødsel.?

Hadde aldri trodd det skulle være så slitsomt å vente på noe så fantastisk som et lite menneskebarn(mulig det ikke blir så lite.)Det er ikke akkurat hybelmat jeg har foret han med den siste tiden.Han må da skjønne at nå er det på tide å komme ut og ikke bure seg inne i den lille hybelen lenger.Kanskje han allerede er kommet i puberteten.Sta som f er han i vertfall :) Ja ja kanskje det er meg so ikke er moden.Får slutte med å skylde på ham.

 

Natt til tirsdag begynte slimproppen å gå og jeg hadde svake rier fram til kl 09.00 opphold hele dagen. Satt igang igjen kl 17.00 og har holdt på fram til nå med ca 10-15 min mellomrom. Ser ut som de avtar litt nå igjen. Ringte føden i natt og fikk beskjed om at det er vanlig at det stopper opp og at de måtte komme tettere for å komme på sykehuset.Blir satt i gang på mandag hvis jeg ikke har født før det. Det er slitsomt med disse riene også,men man føler ivertfall at det er noe på gang.

Terminen var 6.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå er vi ti dager over tia og her er ingen tegn til føsel.. Var på min siste vanlige kontroll i dag og alt var normalt,så det er jo bra da:) Har gitt opp å føde så jeg venter ikke på noen tegn jeg! Overtidskontroll på fredag,så tar jeg det derfra.. Naboen vår er jordmor og hun er så spent på om det ikke skjer noe snart,hun ser like skuffa ut hver gang jeg kommer ut døra i fin form.. Jaja,nå er det snart over da,tror det blir noen år til neste gang for å si det sånn!

Hva med deg Dunna,har du flere barn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må dessverre melde meg inn i klubben jeg og...

Jeg og hadde termin 6 august. Ikke mye som tyder på at han har tenkt seg ut frivillig. Skal på overtidskontroll på St Olav på tirsdag... Vet ikke om jeg blir satt igang da eller ikke. Lurer på om de vurderer det fra gang til gang???

Var til lege i går og hun sa at jeg var moden og at det kunne skje når som helst. Men det føles ikke sånn akkurat.....

Ikke noe tålmodighet igjen heller.... og kjempelei av alle som maser og spør om når han kommer, akkurat som om jeg vet det.....

 

Vi får håpe på fødsel i kveld alle sammen :-)

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Augustmamma.

Det er ikke alle som har en jordmor til nabo. :) Blir det styrtfødsel så har du jo den beste ekspertise ikke langt unna.

Detter er mitt første barn. Har ikke turt å tenke på neste ennå.:) Er jo hyggelig med søsken da.

Har fortsatt regelmessige rier/sammentrekkninger uten at det skjernoe mer.

Har du barn fra før? Jeg skal føde på abc på ullevål (hvis fødselen setter i gang naurlig da før mandag.) Hvor skal du fløde.? En jeg er blitt kjent med på bim hadde det som deg, ingen tegn,men pluttselig gikk vannet og ikke mange timene etter hadde hun født en sønn,så det er ikke noe oppskrift på disse fødslene.

Hun hadde samme termin som oss og fødte 4 dager over.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke barn fra før jeg heller,og tror det blir en stund til nr. to ja.. Men det kan jo være men glemmer hvordan dette var fort for alt man vet. Jeg skal føde i Tromsø på UNN,blir spennende å se om det blir denne uka eller mandag. Har liksom gitt opp håpet om å komme i gang selv,men man vet jo aldri:) For min del var den første "overtidsuka" helt forferdelig,nå går det bedre men får sånne små deppe-tilbakefall av og til,men det er vel sånn det er..

Håper også vi snart får møte våre trege babyser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...