Gå til innhold

hva hadde dere gjort???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For tiden bor jeg sammen med typen min, har 12 uker igjen til fødsel.

Vi har store problemer og vil ganske snart flytte fra hverandre. Vi har ingenting i et forhold sammen å gjøre. Problemet er fødselen. Vil jeg klare å føde alene?? Er ganske usikker . Ved neste legekontroll skal jeg snakke om å ta keisersnitt. Vet at å føde på den normale måten er besr, men jeg tviler på at jeg kan gjøre det (har født ett barn før og er egentlig ikke redd for smertene. Denne gangen er det psyken min.)

Skal snakke med legen ved neste legekontroll.

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva spørsmålet ditt er........men gjelder det KS kontra vanlig fødsel gjør du rett i å snakke med legen om det. Der vil jeg ikke gi noen råd, for det er en personlig og kompisert avgjørelse som ikke har et rett eller feil svar.

Ang å føde alene. Dersom du ikke vil ha barnefaren med deg, har du tenkt på å spørre en god venninne eller din mor? Eller en annen som står deg nært? Her vil jeg nok komme med et råd, ikke fød alene! Tror det kan være veldig godt å ha en med seg, en som er der for deg og som "passer på" dine behov og kanskje hjelper deg å videreformidle det til jordmor/lege osv.

Håper du finner ut av det - ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...