ragens Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Har en flott kjæreste,og jeg lurer på om vi greier å komme oss igjennom problemene vi har akkurat nå. Problemet er at hans barn ikke liker meg,tror du de noen gang vil det..? Og er jeg gravid nå? Vil jeg bli gravid igjen? Evnt når? Venter spent på svar!! Store klemmer :)
ragens Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2006 Hei igjen...! Glemte å oppgi fødselsdatoene våre... Han:18.09.76 Jeg:24.10.74 Og jeg venter fortsatt veldig i spenning!!! :)
nattinatt Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Hei Eg får opp at det enda vil være slik ei stund,men at i løpet av 2007 vil dette komme seg.Før eg har sett,så tenker eg at søsken vil gjerne mildne forholdet til hans unger.Får opp graviditet i november,med ein liten gut.Dere kjem til å klare dere fint igjennom dette dere to.Men det er viktig å vise barna hans at dere har det godt,og at ikkje de kan få ødelegge noko for dere.(For det er nok det de prøver på)Prøv at dere på ein måte ikkje enser de så veldig når de er utrivelige,ikkje la det gå utover dere to.Gje kvarandre eit kyss,og ha ein avslappa prat dere mellom,ignorer de litt.Er slik som med mindre barn,når den negative oppførselen ikkje får så mykje respons,så er det ikkje så vits i lenger.Og når de ser at de ikkje klarar å ødelegge for dere,ja så er det ikkje så vits i meir. Og eg får opp at den lille veslebroren kan knytte de meir til dere.Og gjer de positive ting,så la de få oppmerksomheit,og skryt for det.Masse lykke til.Det er ikkje alltid like lett dette her.Klem
ragens Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 TUSEN TAKK!!!! :) Så koselig å få så raskt svar på det jeg lurte på,og jeg håper virkelig at dette stemmer...! Jeg har grått og tenkt i hele natt,og er så trist pga alt dette styret... Så du mener at jeg blir gravid i november,eller at jeg føder i november..? Og da blir det med dette ene barnet..? Ser du giftemål på oss da..? Og igjen TUSEN HJERTLIG TAKK!!!
ragens Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2006 Flytter meg oppover jeg,oh håper på flere svar... Det hadde i allefall gjort godt for hjertet mitt å fått flere gode nyheter...
ragens Skrevet 16. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2006 Tar gladelig imot svar fra andre også altså... :)
ragens Skrevet 16. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2006 Dytter meg oppover jeg,og håper på svar...
ragens Skrevet 17. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2006 ....og jeg dytter meg oppover igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå