En liiiten til. Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Hvordan skjer dette,må man innom legen flere ganger.Kan man gå to dager på rad,hvordan måles det? Helt grønn her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 16. august 2006 Får man vite et resultat (målingen) med en gang? Noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Skal du måle om du har stigning i hcg? Eller bare sjekke om du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 16. august 2006 Stigning i hcg...takknemlig for svar du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Da må du antakelig inn med to dagers mellomrom, det har jeg vært begge gangene jeg har måttet målt om det er stigning. Det var det heldigvis siste gangen, i juli, og i dag skal jeg på UL:) (får ekstra oppfølging pga litt div.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 16. august 2006 Takk for svar,det er vel blodprøve dette eller.Får man vite med en gang hvilken verdi det er i øyeblikket? Er det en "mal" på hva den skal ligge på i de ulike ukene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Tror det tar 4 timer å sjekke en sånn blodprøve når det er akutt, det minnes jeg det tok da jeg mistet og var inne for prøve nr 2, og hadde legetime sammedagen på sykehuset. Så det kan hende du må vente til den andre dagen, eller tredje med å få svar, det vet jeg ikke helt, det kan jo være forskjellig fra labratorium til labratorium. (selv hører jeg til sykehuset Østfold). Ja, og det er to blodprøver de tar ja. Hvor langt er du på vei? Tror det finnes en mal et eller annet sted som viser hva "normalen" er for sånn ca hvor langt man er på vei, men vet at det er forskjell i hvor mye hcg enhver produserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 16. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 16. august 2006 Tusen takk for svar,er 9+4 jeg.Ville ikke ringe legen å være hysterisk heller,men har liksom ingen symptomer lenger,og er litt engstelig.Ingen blødninger da,så ingen SA.Tenker litt på MA ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. august 2006 #9 Del Skrevet 16. august 2006 Ser du skal være 9+4, så da kan du nok få ultralyd om det er god grunn til å sjekke om alt er som det skal. Du er så langt at de vil se om hjertet slår. Så at du skrev at symptomene har forsvunnet, men om du leser på inngangsiden her i dag, så står det at det absolutt ikke er unormalt, men at man kanskje skal være glad til. Vet at det kanskje ikke er den beste trøsten når man er forvirret og i tvil, men husk at MA er veldig sjeldent, selv om denne nettsiden får det til å virke som om det nesten er mer normalt enn å fullføre et svangerskap. Det er nok fordi at vi som har opplevd uvanlige ting velger å snakke mye om det for å komme oss gjennom den opplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 16. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 16. august 2006 Tusen takk for svar da marikatte,ble litt beroliget jeg nå.Håper du har rett,det har du sikkert.Får se hva jeg gjør videre...takk skal du ha.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 16. august 2006 #11 Del Skrevet 16. august 2006 Bare hyggelig:) Man må jo prøve så godt man kan å støtte hverandre:) Også vil jeg ønske deg lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå