Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 en gå med at hodet "så og si " er festet?
komplett familie Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Jeg fikk høre av en sykepleier som jobber på barsel at hodet kan være festet opp til 6 uker.... Fra gammelt av (mange eldre som har sagt dette til meg) er det vanlig at ungen kommer i løpet av et par ukers tid etter at hodet er festet.... Håper dette, men tror vel egentlig ikke på det!!! Er 37 uker i dag og hodet har vært festet ihvertfall 1 uke....
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Ja, det er lov å håpe :-) Er vel 2 uker siden jm så at det var så og si festet, mens legen i dag sier det nesten er festet! Er 37+2, førstegangs :-)
komplett familie Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Vi får krysse fingrene... Håper jeg slipper å gå på overtid, synes jeg har gått lenge nok allerede!
Tredje nurk underveis Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Det vanligste for førstegangsfødende er at fødselen skjer 2-4 uker etter at hodet har festet seg. Men det er visst flust med unntak fra den regelen. Det meste er visst normalt, har jeg skjønt, og alle muligheter er åpne ... Min lille skatt hadde begynt å finne veien nedover for to uker siden, men har nå ombestemt seg og spreller som bare det med hodet høyere oppe igjen. Jeg håper han også fester seg med hodet snart! ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå