Gå til innhold

Skal til privat lege kl 11.30


Nei! Ikke en til!

Anbefalte innlegg

Hei alle. Takk for støtten i natt. Den kom godt med. Jeg kan ikke se noe blod i dag, men alle svangerskapssymptomer er borte hos meg. Tror til og med brystene har blitt mindre. Prøvde å få time på senteret der jeg har fastlege, men hun var på ferie og begge de to gjenværende legene er mannlige venner av meg - det droppet vi. Har nå fått time hos Volvat kl 11.30. Regner med det blir innvendig ul der, og regner også med at de finner et dødt foster. Jeg skal nok komme tilbake og oppdatere dere, men tror kanskje ikke at jeg kommer til å orke å være her så mye etterpå. Så hvis jeg blir borte nå, ønsker jeg alle sammen lykke, lykke til, og takker for støtte og meningsutvekslinger her inne.

Mange gode ønsker til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Hypatia!

 

Leste innlegget ditt fra i går/natt og fikk så vondt inni meg!

Håper virkelig alt går bra med deg, og at du ikke har mistet. Jeg krysser alt jeg har for deg jeg også, og jeg må bare si at jeg har en følelse av at det kommer til å gå bra, men det vil du sikkert ikke høre på uansett, og jeg forstår deg!

 

Masse masse lykke til hos legen, kommer til å tenke på deg!

 

*Go´ trøste klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til vennen. Krysser fingrene for det, og håper på det sterkeste at dette går bra. glad du skla til kontroll. Tenker på deg jeg også

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad dere fins. Vet ikke hvorfor jeg føler meg så sikker på at det har gått galt. Hadde jeg følt at brystene kanskje var litt ømme fremdeles, er det mulig jeg ville hatt mer tillit til at kroppen klarer det denne gangen, men har ikke det - kjennes som både trøtthet og ømhet er borte, og bare tomheten og desperasjonen sitter igjen...

Så var det konsistensen på det som kom ut. Litt geléaktig, med spor av brunt. Minnet meg om slimproppen som gikk to dager før jeg fødte sønnen min. Kan ikke huske å ha hatt spor av noe sånt noen gang utenom i forbindelse med fødsel eller abort. Men nå er det altså borte. Eller stille før stormen - jeg vet ikke.

De finner det vel ut på Volvat, håper jeg, og så er det bare å stålsette seg.

Er så glad for all støtten, men det har jeg kanskje sagt allerede nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp innleggene dine fra i natt og de satte et støkk i meg...

 

Det er bra du har fått en legetime og jeg håper virkelig det går bra med deg....

Hadde en SA for noen mnd siden og vet hvordan usikkerheten før er en vet er... Krysser fingrene for deg..

 

 

Dette skal gå bra.. Masse lykke til.!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snufs.. tusen takk... dere er så snille alle sammen. Har så lyst til å tro på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Hypatia... Krysser fingre og tær for deg... Kjenner godt til angsten din nå, og den er helt forferdelig.

Tenk hvor stor gleden blir om alt er ok med spiren din... Iallefall, lykke til igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skjer, skal jeg hyle høyt her inne. Da blir jeg så fryktelig glad! Takk Iselin. Men jeg prøver å ikke ha for store forhåpninger heller, det blir bare enda verre der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du får beskjed om at alt står bra til i magen din!

Er det ma du har hatt tidligere? Huff, håper du slipper å oppleve det igjen!

Godt at du har fått deg time hos Volvat.

Forstår godt at du er bekymret, hadde nok tatt sorgen på forskudd jeg også,selv om en ikke bør det... Men desto bedre å få en positiv beskjed, ikke sant?

 

Lykke til i dag da, skal krysse fingre og tær for deg klokken 11.30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke vil skape for høye forhåpninger....bedre å ha et realistisk syn på saken, men det jeg mener at under kan skje vet du.

Den lille jeg har i magen er et eksempel på det....:)

Jeg krysser uansett fingrer og tærer.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en BO (blighted ovum), og en sa. Vet ikke hva som var verst, jeg. For å toppe det hele, er vel dette en MA, da... Så har jeg liksom opplevd alt.

Tusen takk i alle fall! Jeg føler meg liksom litt mindre alene med alle de fine støtteerklæringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du er inne på ul nå, vil bare si at jeg tenker på deg!!!!! Har nesten litt nerver her jeg sitter, kjenner den angsten det er når ul apparatet slåes på.. Håper dette går bra for deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Hvordan gikk det med deg på ul i dag???? Tenker på deg og krysser både fingre og tær for at alt er som normalt og at det er en liten spire med bankende hjerte i magen din.

 

Lykkeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke fantastisk!! Faren er ikke helt over, men jeg er i hvert fall MYE roligere. Takk alle sammen, nok en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...