lykke8:) Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg er vel tilbake fra ferie og hos min kjære. Hadde en tøff ferie i perioder. SA i et fremmed land og kjæresten var hjemme. Det blir en dyr tlf regning. Gleder oss til å prøve på et nytt lite under. Har akkurat hatt mens og håper på klaff om ikke alt for lenge. PC hjemme er kræsjet så jeg sniker meg til et lite øyeblikk når jeg er alene på jobb. Jeg følger med her inne selv om jeg ikke får skrevet så mye. Dere var gull verdt da jeg hadde mine tyngste stunder i utlandet. Kommer sterkere tilbake når jeg kan sitte hjemme i fred og ro med egen PC.
martine68 Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Det var sikkert godt å komme hjem etter det som skjedde mens du hadde ferie. Det skal ikke mye fantasi til for å skjønne at det må ha vært en fryktelig opplevelse. Det er godt å høre at du er ved godt mot igjen lykke7. Håper en liten spire dukker opp i den nærmeste framtid. klem fra
Dolly Duck Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Har tenkt ofte på deg, Lykke7. Fordi vi er like gamle og hadde termin omtrent samtidig i mars (mitt nick tidligere var Spire på vei). Jeg mistet igjen jeg også. Først MA i uke 10 i februar, så SA i uke 8 for et par uker siden. Jeg er nettopp ferdig å blø etter siste SA så vi har såvidt satt igang prøvingen igjen. Har ikke tenkt å vente til første mens dersom det er mulig, men tar det som kommer nå. Har ikke rare forhåpninger lenger. Det er litt trist. Da jeg fikk min sønn for 14 år siden, var det med stor selvfølgelighet og glede. Er nok litt mer ydmyk i forhold til livet nå, ja. Ønsker deg alt godt og lykke til med prøvingen c,")
horatio Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Godt at du er tilbake Lykke 7! Jeg syntes virkelig synd på deg når du skrev der nede fra. Håper du får en liten lykkespire som snarest igjen! Ønsker deg alt godt!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Alt godt ønskes deg lykke,det er godt du er hjemme hos dine.Alene med slike opplevelser i utlandet er nok en grusom prøvelse.Mine tanker går til deg,og jeg ønsker deg lykke til fremover. Klem fra vilsågjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå