Gå til innhold

Kan noen svare, ang ul

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Håper noen kan svare på dette. Mistet jo i ma i uke 12 i feb. Nå ringte legen min å sa at jeg hadde fått time til ul i morgen tidlig. Hva kan de se?? Er 5+3 i dag, så er vel da 5+4 i morgen da ul er.

Ble kjempenervøs jeg nå, kan de se noe, eller kan jeg forvente å ikke se noe? Noen som vet? Trenger å vite før jeg drar dit, sånn at dersom en ikke ser noe, så er jeg klar over det....gruer/gleder meg. var jo på ul jeg sist så at den var død.

Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kan se noe! Da jeg var gravid sist (også ma) var jeg på ultralyd både da jeg var i uke 6 og 7. I uke 5 så vi embroyet, og i uke 7 så vi at hjertet banket. Hadde du vært litt lenger, kunne du nok sett hjerte slå. I uke 6 kan jeg vel ikke akkurat si at det så ut som et foster, mer en liten prikk som gynekologen fortalte meg at var embryoet.

Du kan glede deg. jeg vil ta en ul ganske tidlig jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå tusen takk for svar!!!! Håper de sier at alt er ok! Kjempe nervøs! livredd de skal si at det ikke ser bra ut. Håper du får ul du også:) Står at jeg skal være 5+4 i morgen og i min 6 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan vel måle størrelsen på embryoet for å finne ut om det er kommet så langt i utviklingen som det skal være ihht hvor langt du er på vei, vil jeg tro.... Hjertet skal vel også begynne å slå omkring nå, så kanskje de kan se det?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...