Gå til innhold

Plutselig 3 uker kortere svangerskap...Rart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig termin 4 november, men i går sa gyn at jeg trolig må ta KS tre uker før, ca. rundt 11. oktober . og legges inn uka før.

Plutselig kom dette så nært, har ikke skjønt helt at lille meg snart skal bli tobarnsmor. Og nå er det kanskje bare 55-60 dager igjen....

Gulp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi.. Heldiggris : ) Det er min drøm, at noen sier til meg, "nei du må nok få keisersnitt og babyen kommer den 15.okt " =)

Hvorfor MÅ du ta keisersnitt ?

Skrevet

Hei, Piadi!

Jeg må mest sannsynlig ha KS fordi jeg har morkaka over åpningen. Har i utgangspunktet fødselsangst og skulle vel vært "glad" for KS, men fikk vite i går at det er litt mer komplisert snitt fordi de må skjære seg gjennom morkaka - og da ble jeg litt engstelig. Tror jeg faktisk ville foretrukket vanlig fødsel, sånn som det føles nå. Men selvsagt er det jo godt å bli ferdig 3 uker før, er jo spent på å hilse på denne lille skapningen.... Vi har jo termin nesten samtidig, vi! Har du fødselsangst, eller???

Skrevet

Har ikke noen diagnose på det nei.. Men jeg har nok det..! Liker ikke å vise svakhet så orker ikke fortelle det til noen, har ikke jordmor og legen bryr seg ikke så mye !

Hadde en tung fødsel sist, ble satt i gang, var 16 år og hadde en idiot av en type som leste donaldblad på fødestua, jordmor så jeg ikke før første pressrie, da fikk jeg selvfølgelig ikke bedøvelse siden det hadde gått så langt....! Går bedre denne gang håper jeg : ) Evig optimist jeg da !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...