Gå til innhold

Drammensjenter Her Er En Ny SlarveTråd = ) Besøk oss gjerne !! 2.TRI...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj da.. Vet du når du hadde EL ?? Så teit om tanta ikke kommer fordi du er syk ! Nei jeg krysser fingrene nå jeg !!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

HERREGUD.. det hadde vært så artig !!!!!!! = ) Venter så på dere jeg !

Nei det er det jeg ikke vet... Men hvis den ikke kommer iløpet av morgendagen så tar jeg ihvertfall en test på fredagen regner jeg med. Virker ikke som tanta mi har tenkt å komme på besøk. Håper jo ikke at det er pga det at jeg er syk som gjør at hu ikke kommer.

Nei fy søren!!!

Her skal det bli + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + og ikke noen teit - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

God morgen jenter!

Jeg har da fortsatt ikke fått somlet meg til å ta en test. Tar nok en imorgen hvis ikke TR kommer iløpet av dagen eller natt til imorgen da. Har en følelse av at hun kommer for idag har jeg litt klumpete brun spotting med litt slimtendenser i... Men så lenge det bare er slik holder jeg humøret oppe.

Hva er planene deres da jenter? Her blir det vel for det meste å holde meg inne siden jeg fortsatt ikke er helt i form.

Annonse

Hvordan år det jenter?

Har selv vært og kjøpt bilstol til den lille. Det ble en maxi cosi da vi har quinny zapp og snart quinny speedi sx. Den er litt liten oppi den quinnyen men det går nok greit. Da kan jeg jo også sette oppi bilstolen der. Vet ikke om jeg kommer til å bruke det til den funksjonen siden det blir et vinter barn. det må vel bli inne på shopping. Har dere kjøpt noen vogn ennå eller bilstol. Kjøpte det på barneverden. Visste ikke at det var opphørssalg jeg da. Synes ikke det var veldig mye fint der men..Kanskje derfor det ikke gikk...

Her går det bra! Fortsatt ingen Tante Rød så kanskje det virkelig har klaffet denne gangen. =) Skal ta test imorgen jeg da. Er så utrolig spent på om det har gått denne gangen altså.

Jeg så at de har opphørssalg der ja og tenkte egentlig jeg skulle stikke en tur innom. Synes butikken de har på Alnabru har mye mere utvalg enn den her i Drammen. Kan jo være derfor det ikke gikk så bra for dem.

Er bare en kjapp tur innom - kom hjem i kveld og er veldig sliten.

Skal skrive mer om turen og alt, men nå må jeg bare få hvilt.

Skal på 3D UL imorgen halv 4 :o)

Har selvfølgelig glemt å bestille den dumme legetimen imorgen !! Så jeg må ringe og gi beskjed og betale timen - regner ikke med jeg slipper unna.

Nå må jeg oppdatere meg om hva som har skjedd den siste uka - regner med masse har skjedd ;op

Mye som har skjedd ser jeg !!

Håper at sambo skjerper seg snart Litjpia !!

Har ikke svart deg på sms fordi jeg gikk tom for penger på mobilen - typisk !!!

Hele uka har jeg hatt masse kynnere - er helt støl og vond i magen....

Har snakket med Idefix - hun sa jeg skulle få masse slike nå fremover :o( men det var ufarlig. Men gud hvor ubehagelig det er !

Håper det snart blir et lite treff eller noe slikt. Har bare vært borte en uke, men det føles ut som en evighet siden jeg så dere sist !!!

Hei vennen!

Så utrolig koselig at du er tilbake. Sambo han jobber visst hardt med å skjerpe seg. Tiden får vise tror jeg. Natt til idag kom TR på besøk igjen da. Og jeg synes det var helt greit. For jeg har jo vært litt usikker på om jeg vil ha barn med sambo når han er så ubestemt. Så kanskje det hele var til det beste at det ikke klaffet denne pp? Jeg blir nok med på det treffet som skal være til uka. Er koselig å komme seg litt ut blant folk. Jeg skal idag en tur på Barneverden med ei venninne og det skal bli koselig!

Der var du ja- så koselig. Blir spennende på 3d i dag. Er det på nøtterøy? Be han ta 3 d av kjønnet slik at du blir helt sikker på hva som befinner seg i magen . Vært hos legen i dag og nå sa tilogmed han at jeg var to big blitt så da må jeg nok ta meg sammen.

Ser ut som jeg har fåt det vannhodet. Æsj at hun kom- men har en følelse av at det ikke sikkert hun gidder å komme til deg etterhvert jeg. En rar illusjon jeg har om det. Spennende å se om jeg får rett. Tror at noe skjer i løpet av denne høsten jeg da. Dersom det er bra mellom dere vel å merke.

Vel det virker som det kanskje er på bedringens vei mellom meg og sambo. Når han kommer hjem ikveld skal jeg spørre han om vi skal begynne å pusse opp gangen og det andre soverommet, for da får jeg et eget klinikkrom slik at jeg kan tjene litt ekstra penger der også. Og iløpet av høsten nå blir jeg Spedbarnsmassage instruktør!! Gleder meg til det altså! Hihihi...

Håper du har rett da Thea angående det at jeg blir gravid iløpet av høsten. Hadde jo egentlig ikke gjort noe det nei.

Annonse

Så bra at det går bedre, men håper at det holder seg i det sporet og at han ikke ombestemmer seg.....

Tror jeg booker timer hos deg allerede hehehe....itilfelle du blir overbooket ;op

Hørtes spennende ut med hvordan kroppen din er nå da - MaybeMe og jeg fikk begge en kraftig forkjølelse den uka vi fant ut vi var gravide.

Har vært på 3D UL og babyen var som vanlig hyperaktiv og gjemte ansiktet bak hendene !! Men fikk noen fine bilder og en DVD med hjem. Gubben er såååå gira så nå vil han tilbake rundt uke 29 for da ville muligens være lettere å få bedre bilder. Han er heeelt forelska i sønnen sin !!! Jepp - det blir en gutt !! Nå så vi veldig godt en tissefant og pung ;o) Veier nå 600 g og var litt over gjennomsnittet - derfor sitter jeg og stapper i meg hvit sjokolade !! Har fått skikkelig sukkerkick for tida... Er jo lenge til så det kan være jeg klarer å jevne ut vekta så det ikke blir en kjempestor plugg som skal ut der nede !!

Ellers var alt perfekt og sto bra til - det viktigste at Jr har det bra. Har vært ekkelt å reise langt bort og ikke hatt tilgang til BW min. Var et par dager det var veldig rolig i magen min - skikkelig ekkelt. Men til vanlig er det full baluba i magen så jeg kjenner masse spark :o)

Har bilder av Jr der han ligger og sparker vilt i meg med både begge beina og armer !! Så jeg har dokumentasjon på at jeg blir mishandlet ;op

Ikveld skal jeg og gubben bruke kvelden på å få rydda skikkelig inne på roterommet så vi kan døpe det til noe annet ;op Neida....må snart hente møblene mine og stue dem rundt på masse forskjellige rom i huset. Gleder meg til å gå gjennom alt vi har shoppet !!

Er syyyyykt billig med mat i Danmark - handla over kvoten. Fikk bare spørsmål fra tollmannen om vi hadde god samvittighet i dag - JAAAA det har vi !! Ja, da kunne vi bare kjøre videre ;op

Fylte på bensinkanner - 40 liter til meg, 8.90 kr literen. Så ser jeg bensinprisene her hjemme har sunket kraftig !! I holmestrand var det 10.58 kr literen... Jajaja......

Ja forkjølelsen er tilstede ihvertfall, men er nok ikke gravid med de kraftige blødningene jeg har.

=( Tror det er like greit at jeg ikke er gravid mener nå jeg. Ihvertfall nå! Hehehe... Håper ihvertfall at sambo klarer å holde seg i det sporet han er i nå. For en runde til med det forbaska tullet hans gidder jeg ikke. Da tar jeg kontakt med en "eks" av meg eller rettere sagt en sommerflørt som kunne blitt til MYE mer som har kommet hjem fra USA. Flytta dit for en del år tilbake. Var kjempe trist da det skjedde for jeg var utrolig forelska i ham ja. Hihihi... *flau* Har snakka mye med ham på MSN de siste dagene og fortalt ham alt som skjer med meg og sambo. Han synes at jeg fortjener noe mye bedre. Han håpet at for min del at han skjerpa seg for han kunne se at jeg virkelig elsker ham.

Hei jenter. Vært på lunch hos naboen i dag- så dro vi på ikea og da er jo jeg i mitt ess. Så deilig å shoppe litt. Hva skal dere i helgen. Godt å ha deg hjemme Hebbie. Du har vært savnet skal jeg si deg. Hvor lenge er det til du kommer over på 3. trim Hebbie.

Litjpia- jeg får nok rett skal du se . Hi hi

Tillab- Føder du snart?

Pia- går besøket bra eller.

2 nj- går det bra?

Resten ; ?????? går det bra - noe nytt???

Vel jeg venter på at sambo skal komme hjem. Sulter ihjel her snart! Skal lage Ytrefilet av svin med frisk ananas og vannmelom med ris til. Nam nam nam... Det er bare sååååå godt og såååå sunt da! Så da kunne jeg spandere en eplekake med is på oss etterpå. Jeg har laga eplekake fra bunnen. Hihihi...

Ellers blir det nok en veldig rolig kveld føler jeg. Kanskje en joggetur på kvelden en eller annen gang.

Så kjekt å høre at noen har savna meg !!! :o)

Nå er jeg tilbake og klar for treff og andre fandenskap ;op hehehe......

Så flink du er Litjpia - håper han virkelig setter pris på dette !!!

Eh...hvis det er kake til overs og du sliter med å bli kvitt den så ofrer jeg meg ! Hehehe....tuller - jeg er skikkelig kakemons - men er nødt å skjerpe meg. Prøve å begrense meg noe !!!

Jeg er 24 uker imorgen så hvis jeg får hoppe over i uke 28 så er jeg der om 4 uker...Har 114 dager igjen så jeg tenkte å feire 100 dagersen ;op

Med kake og alt :o) Må finne på masse unnskyldninger til en fest !!!

Her hos meg så er det skikkelig aktivitet i magen så jeg koser meg.

Hei Hebbie, velkommen tilbake! Har savna deg vettu!

Blir du med på treff på onsdag? Da er jeg klar for å være med igjen. Jeg har kommet meg litt ovenpå og føler meg mye bedre nå. Ser optimistisk på fremtiden og er klar for mere prøving!

Jeg tror jeg har hatt EL, men er jammen ikke sikker på når, blør litt innimellom så kroppen min er nok ikke helt i rute ennå. Nesten så jeg skulle ønske tanta bare kom, så jeg kunne begynne å telle dagene på nytt.

Jeg spiser bare sunt for tida. Har fått beskjed om å kutte ut gluten, melk, sukker, kjøtt og ellers alt som er godt. :o) Så her går det i grønnsaker, glutenfri mat og nøtter. Klarer meg egentlig fint, syns jeg er flink jeg!! Det skal visstnok få hormonene mine i balanse igjen. Spent på om det gir resultater, men kroppen min syns vel det er bra uansett om jeg blir gravid eller ei.

Nå får jeg snart besøk av datteren til kusina mi, som skal være her i helga, det blir koselig.

Forresten, har hatt så vondt i eggstokkene i dag, stikker skikkelig! Hva kan det være?

Håper å se dere alle på onsdag da. Jeg tar kanskje med Tomellen.

Klemmer

hei vennen !!

Hvem har du gått til som sier noe slikt ?? Så bra du klarer det, men for en tortur diett - det hadde ikke jeg klart !!

Jeg burde gå på diett siden jeg har lagt på meg så masse og Jr !! Han er litt over gjennomsnittet fordi mammaen har stappet i seg masse sukker.

Jeg har ingen planer til onsdagen - foreløpig....så da blir jeg med på treff !! Er en liten mulighet for en stavanger tur noen dager neste uke, men det er veldig usikkert. Jeg er ikke sååå gira på å dra, men det er gubben...Og han får som regel viljen sin - merkelig nok.

Må ta med Tomellen - er lenge siden vi har sett henne.

Tror man kan få vondt i dem rundt EL tider og når man er gravid :o)

håper uansett at dietten funker og du er gravid veldig snart !!

Og de andre selvfølgelig :o)

Ja jeg er nok altfor snill mot ham egentlig.

Vi skal ihvertfall leie film her senere og det blir nok sikkert hyggelig det da. =)

Dere får kose dere alle sammen!

Du er for snill med ham og da blir det lett til at det blir en vane for dem.

Men nå har du gitt beskjed så nå må han gjengjelde gavmildheten din.

Håper at det ordner seg - dere er et flott par :o)

Nå lager gubben lasagne - kl.22 på kvelden. Han ga seg ikke - han skulle lage !!! Er det rart jeg blir feit !!?? Jeg vil ikke - har lyst å ha normale spisevaner igjen og ikke spise sent på kvelden. Ajajaja....slipper ihvertfall å lage mat for en gangs skyld. Ellers er det nok meg som må gjøre det. Jeg nyter det mens jeg kan ;op

Ble ikke noe jobbing på oss i kveld - har hatt skikkelig vondt for å gå i dag. Så jeg får skjerpe meg til imorgen....

Gratulerer med 24 uker!!! =) Koselig når magen blir større da, men kanskje ikke like behagelig?!? Hehehe...

Flere som sier at vi er et flott par ja. Hihi... Han vet jo i det minste hvor ståa er hen nå så jeg håper han kjører løpet deretter også da.

Tante Rød er skikkelig hissig på meg denne gangen altså. Hadde sterke blødninger med masse klumper i igår. Nesten bare klumper. Skal til gyno på tirsdag så tenkte jeg skulle forhøre meg litt om det da. Og idag igjen er det nesten ingen blødninger. Merkelige greier.

Er fortsatt snufsete og sliten. Skjønner ikke hvor lenge dette viruset skal holde på jeg altså. Er ihvertfall utrolig slitsomt å sjangle slik som dette da. *dån* Uansett hva så skal jeg tilbake på jobb igjen på mandagen. Savner jobben min!

Nå skal jeg lage meg en STOR kopp med varm og deilig Grønn te med mint. Mmmmm.... Også skal jeg se litt på TV da. *fnis*

Ha en fin lørdag da jenter!

Hebbie: Tenkte jeg kunne komme innom med babysenga til deg en dag iløpet av helga. Og kanskje jeg kan få se DVD filmen av lille JR? Hihihi... Har såååå lyst til å se 3D...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...