Gå til innhold

Drammensjenter Her Er En Ny SlarveTråd = ) Besøk oss gjerne !! 2.TRI...

Anbefalte innlegg

Er med på en skikkelig jentekveld.. Med MASSE snop = )

Teite mannfolk !!!!!

kan ikke leve med dem, men heller ikke uten dem.. !

Så snille kompiser samboern din har da : )

Bjerkøya er jo rett borti gata her nesten... Så det er der familien din har hytte. Ja av og til er det veldig greit med familie.. Men sambo og snuppa er liksom min familie nå... : ) Er litt mer glad i mamman min etter at lillebror kom.. Av en eller annen merkelig grunn = ) hihi..

Heldigvis er ikke sambo sånn som drar ofte på byen, det hadde jeg ikke orka.. Man kan finne på mye sammen med kompisene sine uten at man må drikke eller dra ut liksom !

Selv om jeg gleder meg til en skikkelig fest nå altså, over et år siden jeg drakk mer enn 1 øl en kveld liksom : )

Fortsetter under...

Ja det er rart hvordan det er med disse guttene altså. Kan jo bli gal av mindre føler jeg egentlig.

Kompisene til sambo ser vel ting som det sambo ikke ser og de prøver å gjøre han oppmerksom på det også da, men samtidig gjør meg oppmerksom på ting.

Tar gjerne en skikkelig film og snop kveld snart jeg ja! =)

Nå er foreldrene mine her om ca 30 minutter, så det blir koselig! Trenger litt tid sammen med dem altså.

Sambo drar egentlig veldig ofte på byen og det er jo ganske så slitsomt. Håper det roer seg ned med det snart egentlig. Er ganske lei av å være den snille dama som henter ham hver gang han er ute på byen. Inatt måtte jeg bare hente ham for ellers hadde han sovna på en benk i parken og hvem vet hva som kunne ha skjedd med ham da?!?

Akkurat kommet inn døren etter besøket på hytta. Har fått ørret med poteter og frisk salat til med rømme. Nam nam nam.... =)

Var litt koselig å komme hjem igjen idag også da siden sambo faktisk kom bort og gav meg en klem. Første klemmen på lenge kan jeg si dere.

I hele dag har jeg hatt skikkelige såre brystvorter. Klør noe helt enormt i dem innimellom. Auauauau.... Måtte bare dele det med noen liksom. Hehehe...

Deilig! Jeg begynner ikke på jobb før kl 09.00 imorgen jeg da. Det er ganske så deilig ja! Hehehe. Resten av denne dagen skal gå til hva?!? Kunne tenkt meg en tur ned til byen. Har bodd i Drammens området i 4 år og har fortsatt ikke klart å sette min fot inn til Elvefestivalen. *flau* Må nok kanskje ta meg en bitteliten tur da.

Hei hei her går det fort i svingene. Kommet hjem fra Tønsberg i dag. Deilig med litt avlastning, men har blitt så forkjølet. Sover sååååå dårlig nå om natten. I går kveld var det kattekrangel på utsiden av vinduet så jeg gikk og hentet et eple som jeg kastet etter dem. Det traff naboens hus med et brak. Hun kom jo ut på terrassen. Hun så ikke meg for jeg dukket, men hele nabolagets hunder satte i gang det koret. Glad jeg ikke traff vinduet hennes. så har jeg det vena cavet syndromet og det gjør at jeg bare kan ligge på den ene siden. Og da lå jeg vendt mot storegutten min på 4 år som har lært å snorke av sin far drrrrrrrrrrdrrrrrrrrrrrrrdrrrrrrrrrrrrrrrr. Og snuppa i magen var på disco og det gikk ut over min blære. Blir det flere sånne netter så går jeg til jeg føder.

Hodepine, forkjølet, feber og tjukk og alt er ikke så kuult. Skal kjøpe meg noe digg så ser det noe lysere ut. Er klar for filmkveld hos meg snart jeg. Også er jeg klar for en bytur sammen med dere når denne snuppa er ute. Det blir gøy. Og har ikke kjæresten din blitt snill da - så finner vi en ny en til deg. Og tror jeg ville satt hardt mot hardt og sovet på datterens rom. Besteforeldre skjønner jo ikke det de. Vær litt kald. Bare slik at du får responspå det.

Er så lei av denne magen.

God morgen jenter!

Da er jeg mer eller mindre klar for en ny jobbuke. Er skikkelig sliten idag pga litt sår hals enda og forkjølelse. Men men... Får ta dagen som den kommer. Blir en rolig dag for mesteparten av dagen skal jeg sitte sammen med de andre barnehagefolka og ha planleggingsdag da. Men må opp til SFO barna iløpet av dagen da.

Håper dere alle får en kjempe flott dag! =)

Mange klemmer fra

ja god morgen jenter :)

sitter her med sterke mens smerter og alt jeg... er på min 2 dag i 4pp nå...men men...

håper det står bra til med dere alle sammen:)

litjpia: krysser fingre og tær for deg fortsatt... skulle gjerne tatt a på meg for deg men...

tillab: når har du termin???

eller er det noen som vet det?

jaja ha en strålende dag videre :)

Annonse

Hei veronica! Lenge siden!!!

Jeg har termin 9 sept jeg, men det begynner å skje rare ting i magen allerede så vi håper hun finner veien ut FORT! hehe...

Hatt min første kynner, eller noe, som faktisk var VOND i dag... *veldig stolt*

Vi heier på deg vi forøvrig, håper du får vært med på treff igjen snart!

*løpe videre, skal shoppe i dag*

Havve a gødd daj evelibøddi!

70 dager igjen står det. Det høres så mye ut, men det går kanskje fort? Føler meg bare så groggi i dag også- håper forkjølelsen gir seg fort. Hva skal dere i dag da? Tillab- shoppe hørtes fryktelig gøy ut. Jeg tror jeg får min lille om ca 6-7 uker fra nå av. Det er 8 uker til ks, men hun kommer nok før. Så nå må jeg bare ordne alt klart til da. Hvordan er det å ta solaium nå tro? Tenkte bare å ta 15min. Så lenge siden jeg har gjort noe slik- og pleier å få litt overskudd av det.Jeg blir ikke varm etter 15 min og da blir vel ikke den lille det i noe stor grad heller. Klarer nok ikke å ligge rett ut da presser det slik på vena cava.

Shoppe var moro, var med ei venninne jeg ikke har sett siden mars og veslejenta hennes på 2 år... Greide å få vesla til å hylgrine så hele OBS hørte det og stirret oss i senk, svære gravide dama som løp rundt etter 2 åringen og ikke greide å ta henne igjen, må ha vært et syn;) hahaha

Magen min har vært skikkelig rar i hele dag, steinhard og ubehagelig, håper det betyr at det nærmer seg å skje noe!!! Vil ha tingen UUUUUUT! hehe

19 dager igjen til termin nå... det er ikke lenge...

Sol kan du ta, det blir ubehagelig for deg lenge før babyen merker noenting. Finnes jo sånne solarium hvor du kan stå da, men vet ikke hvor her i byen de har det, er helt geniale, og mye mer effektive... Kanskje se om du finner et sånt et?

Nei det ble ikke noe sol- de ringte fra barnehagen og sa at lillegutt hadde feber og var veldig slapp. Ja det kom ikke som noen bombe da jeg ser hvordan form jeg selv er i. 19 dager æsj. Skulle ønske det var meg. I dag blir det en skikkelig sofakveld har jeg planer om. Er det noe spennende som går på tv nå om dagen da?

Helt utrolig hvordan humøret er om dagen da. Det kan gå fra å være veldig bra til at jeg blir skikkelig lei. Kroppen har det ikke særlig bra omdagen med alle disse kg. Sist så bar jeg magen mye lavere og merket ikke noe særlig til halsbrann og spark og trykk oppover i ribbeina. Nå er alt bare dritt dritt dritt. Bare mine tre menn som gir meg litt glede. Nei det var vel litt på kanten overdrevet, men... Tror det er forkjølelsen som har satt meg ut. Kommer seg sikkert om noen dager. Hvordan var første skoledag for lillejenta og mor da?

Er det mange syke barn i barnehagen nå da? Det er det hos guttene.

Veronica: Sååå kjipt at TR måtte besøke deg denne pp også da. Håper at hun snart reiser på den fordømte ferien sin da. Her er det lite tegn fra TR for tiden og jeg begynner derfor å lure på om det kaaaanskje er noe på gang.... Typisk at det skulle kanskje være det nå som jeg og sambo sliter skikkelig med forholdet da. *dån* Får se imorgen om TR melder sin ankomst da.

Ellers kan jeg fortelle at jeg blir alene fra ikveld og frem til og med fredagen jeg da. Sambo reiser på en jobb denne uken og da blir jeg alene i huset da. Synes ikke det er såååå forbaska gøy, men jeg gleder meg faktisk litt til å få han ut av huset i noen dager. Han har begynt å gå meg bittelitt på nervene.

Hos oss er det nesten ingen syke barn, men barnehage tantene og SFO tantene faller om som fluer for tiden hos oss. Jeg er heller ikke 100% i form og kjemper hardt for å holde meg på bena ja.

Nå skal jeg spise litt. Er kjempe sulten siden det ble ekstra lang dag på meg idag. Gleder meg til imorgen, for da blir det en kort dag for min del.

God morgen jenter : )

Ja da var første skoledag over.. Eller det var snakk om en time på ettermiddagen i går så første ordentlige dag er i dag ! Men det var spennende å se hvor de skulle sitte og hvordan klasserommet er og lærerne var jo okey.. De har hele 3 lærere så det er jo kjempegreit, på 21 barn liksom : ) Like mange som de hadde i barnehagen jo.

Jeg og hunden skulle gå sammen med snuppa til skolen i dag, og jammen kom ikke katta sammen med oss også.. Alle vi møtte måtte le, vi var vel et morosamt syn ; ) Katta skal forresten avlives så fort som mulig, dritkatt altså !! Tisser inne overalt, stinker kattetiss her, hun er ute hele tiden nå, kommer kun inn for å tisse og spise.. Og vi har ikke kattedo lenger så da tisser hun der det passer henne, I mårrest hadde hun tissa oppå !! microen som står på kjøkkenbenken.. Må være noe alvorlig galt med henne ja !! Er så trist men nå er jeg så drita lei av at det stinker kattetiss overalt så det går nok bra, er sambo som skal dra med henne da.. !

I dag kommer besteforeldrene mine fra Nord-Norge... Skal være her til 2.sep.. Det er lenge det, snakka med bestemor i går, hun angra på at de hadde bestillt billett så lenge... "Ja det går nok fort siden du har så positiv innstilling", sa jeg da.. =) hihi... Finnes nok ikke en mer negativ dame enn henne altså !!! Jeg skulle vel egentlig sagt at : Ja det var nok i lengste laget, kanskje hun kunne ombestille så vi slapp å bli så lei av dem ; ) Hahaha.. Da hadde hun nok blitt bra paff ja.. :) Må legge til at jeg omtrent har vokst opp hos dem, kjenner dem nok bedre enn mine foreldre :) hihi...

Ja også lurte hun på om det regnet her, hun måtte vite hva hun skulle pakke.. HIhihihihihi _: ) Da måtte jeg le, tenk om hun skulle pakke alle ting etter hvordan været var i går.. Måtte bare fortelle henne at været forandrer seg her sør også ;)

Sitter og venter på engangsstønaden, dama på trygdekontoret skulle sende den ut forrige eller denne uken.. Hun skulle på ferie, men skulle visst være tilbake nå.. Håper hun ikke har glemt meg av.. Har lyst å gjøre ferdig soverommene og trenger PENGER =) HIHI....

Ble visst litt langt dette : )

Hva har dere til planer i dag da ?

Litjpia : Om du vil ha besøk en av dagene du er alene kommer jeg gjerne : ) Skal bare passe på å tisse masse før jeg kommer ! hihi... Kanskje Thea slenger seg med så ser vi film : )

Annonse

Ellers kan dere mer en gjerne ta dere en tur hit så kan vi se film her også. Er med jeg. Rart det der med første skoledag. Ja det er ikke alltid kuult med besøk så alt for lengedersom hun ikke er av de mest positive. Vært o snoket på ikea i dag jeg da. Liker å gå og snoke selv om jeg ikke har mye å handle for. Tittet også innom babyshop. Tror vi går for den quinny sxèn selv om den er litt liten. Har du kjøpt vogn Pia? Eller noen av dere andre?

I dag blir det igjen rydding. Mye som skal ut i garasjen som vi har lagret inne i huset.Skulle ønske jeg bare kunne gå å shoppe. Da hadde tiden gått sykt fort og slankere hadde jeg også vært. kanskje det dukker opp noe fra noen onkel i Amerika eller noe.

Dustepus du har da... Oppå microen? Hahaha... Dritfestlig!

Thea, er det salg på Ikea ennå eller har de ikke begynt? Jeg må innover og legger igjen noen kroner der før jeg flytter vet jeg, må ha msse nye ting... (må og må, VIL ha masse nye ting)

Har forøvrig skrevet i 3 trim tråden og men klisser inn her;

skal til byen og klunje nedpå litt kaffe og sikkert litt is og sånn ca kl 1830 om noen vil være med så send meg en melding på 93286818...

Og vet man ikke bør legge ut mobnr på nett, men tviler på at "fremmedfolk" gidder å lese så langt ned i trådene våre som dette innlegget havner;) hehe

Tillab: Kanskje jeg slenger meg med en liten tur. Trenger å komme meg litt ut av huset føler jeg. Hvor skal dere møtes hen da?!? Og hvor mange er det som skal møtes?!?

Pia og Thea: Ja jeg er med på en liten filmkveld jeg. Jobber sent egentlig hver dag nå så er hjemme tidligst kl 17.00. Men etter det så passer egentlig alt!

39 i feber idag da ja! Jeg er blitt syk!!! Fader altså, nå som jeg mer eller mindre nettopp har begynt i den nye jobben også da. Men jeg vil jo ikke risikere å utsette alle barna for å bli syk heller da. Må dra en tur innom legen ihvertfall. Reiser bort dit snart tenker jeg.

OI!!! Glemte jo fortelle noe kjempe morsomt da!

Februar 2008 skal venninna mi og kameraten til sambo gifte seg.... Og gjett hvem som skal være forlover?!? JO MEG!!!! Hadde jeg faktisk aldri trodd. Venninna mi var innom igår og spurte og jeg kunne jo ikke si nei. Hihihi.... Det er takket være meg at de to er sammen. Tro det eller ei! Hihihi.... Så siden jeg selv antageligvis aldri blir gift så får jeg ihvertfall vært med på mye av det koselige før og rundt bryllupet!

Men vennen min, det er jo et godt tegn! "Alle" blir syke når de er gravide vettu. :o) Drar du til legen kan du jo be om å få ta en test, siden du allikevel er der....

Krysser fingrene for deg.

Og jeg har skrevet et langt innlegg til deg på BliGravid.

Jo det blir koselig. Du blir nok gift skal du se. ligger rett ut med feber jeg og lillegutt også. Blir så satt ut. Tror ikke de i barnehagen tenker særlig på det. det sies jo det at alle barn og voksne som begynner i barnehage det første året vil være mye syke. Så er det mye som går nå. Plei deg selv du. Det setter en helt ut denne influensaen.

Selv om jeg er syk i dag må jeg nok tuslet litt med ting og tang i huset idag. Blei ferdig med tegnerommet til barna i går så det hjelper det hjelper. Sitter og lurer på om jeg skal spise fiskpinner eller indisk i dag. Indisk frister men barna vil ha fiskepinner og det blir nok litt sunnere. Hva skal dere spise i dag. Som sagt så er det mye i mitt hodet som handler om mat for tiden. Du Pia har vel fått besøk. Hebbie kommer forhåpentligvis snart hjem. Og Tillab føder snart og Litjpia er snørrete som meg. Hadde vært en fin gjeng det. Hva skal dere i dag da?

Thea: Takk for gode ord. Nå forsvant den dårlige samvittigheten min litt. De i barnehagen ringte meg og sa at flere av ungene skulle hjem til meg og kose med meg siden jeg var syk. *flau* De er jo bare sååå søte da. Hihihi...

MaybeMe: Ja jeg satser på at det kanskje har klaffa denne gangen. Har forresten svart deg inne på Bli Gravid! =)

Nå må jeg snart reise til legen. Må ut med bikkja mi en liten tur først også.

Hei vennen!

Joda legen sa ekstremt lite. Syntes egentlig at hun ikke tok hensyn til noe av det jeg sa. Jeg hadde IKM igår. Jeg sa at TR har vært meget presis de siste månedene og at jeg vanligvis får spotting 1-2 dager før IKM. Jeg har fortsatt ikke fått det, tappen er lukket og magen er skikkelig hard. Det eneste hun sa var at det var ALTFOR tidlig å kunne finne ut av om jeg er gravid eller ikke. Så hun sa at jeg bare måtte være tålmodig å vente og heller ta en test om et par dager. Også sa hun at det kan hende at TR bare er forsinka fordi jeg har tenkt så mye på om jeg er gravid eller ikke. Men da jeg fortalte at jeg faktisk ikke ble oppmerksom på det før igår kveld egentlig så sa hun at jeg bare måtte vente med å teste.

Så jeg sitter her og er kjempe spent og håper selvfølgelig at jeg er gravid!

Har du ikke testa ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Men for guds skyld da jenta mi.. Finn frem en test øyeblikkelig ! = )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...