Gå til innhold

Drammensjenter Her Er En Ny SlarveTråd = ) Besøk oss gjerne !! 2.TRI...

Anbefalte innlegg

Slem du er thea:p hihi

Jeg har gjort ingenting i hele dag jeg... Satt tydligvis for lenge på stumpen i går for jeg er stiv som et spett og vagger som ei gås:( Lite ikke ukult vet jeg, tar 5 min å gå bort til badet for å gå på do jooooooo... (grynt)

Piadi det er klart vi er spennende alle sammen, så du nevnte det lengre opp her at det kanskje var begrensning på det, men det tror jeg ingenting på, her i BiM verden avd Drammen er det du, Thea, Hebbie, pinnsvinet og eventuelle besøkende som er midpunkt... Kan jo ikke tro noe annet... hehehe

Litt Paris Hilton nykker i dag nemlig!

Fant en fin greie på dagbladet sterke meninger for en tid tilbake forresten, underholder meg ennå; Man blir hva man spiser sa Pia Haraldsen, og svelget Paris Hilton... *rofl*

Dårlig humor i dag jah...

Nå er mannetrollet endelig hjemme så jeg kan få litt middag, er så sulten og sniken har lovet meg pasta i dag... Kan jo ikke si sånt på forhånd, da går jo jeg rundt med sikkelet sleivende og magen rumlende... Mannfolk;)

Vel ha en fortsatt super kveld damer!

Fortsetter under...

Det er sååå rart! Det er helt stille her i huset. TV'n står på, jeg hører gresshoppene utenfor og hunden min ligger under bordet her vedsiden av føttene mine og sover. Et lite kvarter til så blir det senga på meg. Må bare få sett ferdig filmen først.

Guttenen har begynt å ligge på samme rom og da kan de ikke legge seg samtidig ennå. Har prøvd , men da prater de til langt på natt og roter( løper i senga når jeg komme da)Han eldste sitter som regel roilg når han er sent oppe. Har sittet med navnbok i dag så nå begynner det å nærme seg noe navn. Tok til slutt tlf og han var litt veldig redd for at det hadde skjedd noe - hi hi

God morgen Drammensjentene!

Her er det en tidlig morgen og formen er skikkelig BAD! Svimmel, skikkelig svimmel og kvalm. Utrolig slitsomt! Og har i hele natt liggi og hosta mye. Blitt forkjøla jeg da! =( Skal dra til jobben om ikke så altfor lenge. Må bare ordne meg med en liten matpakke først føler jeg. Rekker ikke sette meg ned å spise her hjemme når jeg prioriterer å sitte på pc'n og bimme litt istedet. Hihihi...

Nei nå må jeg rett og slett avslutte. Skal dra på jobben hvert øyeblikk nå så. Kos dere masse idag da damer! Håper dere får en fin dag! =)

Så morsomt å sesine gamle innlegg og alle de feilene som der er skrevet. det går nok litt fort for seg. Ofte dukker de bokstavene opp som ligger ved siden av de som opprinnelig var ment for å stå der. Pytt pytt...

Ja du er tidlig oppe ser jeg Litjpia. Æ også. " tå opp mamma" sier han minste og river teppe av meg. Ja jeg bruker teppe ennå. Forrige natta var det så varmt, men i natt og til morgen i dag er det skikkelig høstkaldt.

Det betyr for meg snart fødsel i vente. Nå skal jeg vaske litt. Høres som om jeg ikke gjør noe, men hadde håpet på å få vasket ned hele huset før babyen kom. Har iike fått vasket tak og vegger siden vi flyttet inn her. Får nok ikke tid til det med tre små. ikke det at det må være gjort fordi det kommer en babye, men for at jeg ikke kommer til å ha tid til det på en stund. så er jeg jo sykemeldt så må ha noe å ta meg til. Ting tar dessuten litt lengere tid når det bygges garasje her.

Hva skal dere jenter gjøre i helgen?

Selv drar jeg til Tbg i kveld. Mannen min skal jobbe hele helgen og da er det deilig med litt avlastning til guttene hos mamma og pappa. Kommer innom igjen i pausen.

Jeg bruker tykk dyne om natta jeg.. Syns jeg er kjempedeilig.. : ) Den er mest av enn på nå om dagene, men i natt var det faktisk kaldt med vinduet åpent! : ) Glad for det jeg da.. hihi..

Jeg skal til Drammen i morgen... i kveld skal jeg hente sambo når han kommer fra Oslo etter å ha vært på cruise i Oslofjorden.. Litt sjalu for det, men deilig å være hjemme alene :) I morgen kveld skal det være naboparty med grilling i gata.. Spennende å treffe naboene.. : )

Sitter og strikker bukse til babyen.. Rosa så det BØR være jente...!! :) Så på dvd`n fra 3d UL... Syns jeg ser punger og ikke lepper.. Eller ja dere skjønner..! Har lyst til å ta en til UL kun for å være helt sikker :) Bare 11 uker og 2 dager til jeg får treffe babyen min = ) Gleder meg så fryktelig !!!!!!

Annonse

Hei jenter!

Da har jeg kommet meg hjem. Kom hjem for en time siden egentlig da. =) Formen min er skikkelig dårlig også nå da. Har blitt skikkelig forkjøla, sår hals og snufser masse ja. Har skikkelig sterke "krampe" liggnende smerter på hver side av livmoren. Skikkelig plagsomt altså! Og kvalm, skikkelig kvalm. Og svimmel.... Utrolig dumt at jeg blir syk nå som jeg nettopp har begynt i ny jobb. Men skal derfor pleie meg selv ekstra godt denne helgen. Skal bli frisk til mandagen ja.

Ikveld skal jeg nok bare sitte å slappe helt av foran TV'n istedet ja. Kjøpe meg masse digg og kanskje leie en skikkelig skrekkfilm eller noe.

Enn dere da jenter?!?

Det var jo ekkelt at du var blitt syk igjen.. !! Men bra det er helg i alle fall, dumt å måtte ta fri fra jobben når du nettopp har begynt.. Du bør få sjekka hvorfor du er så mye svimmel snuppa, tror ikke det er noe bra !

Digg og skrekkfilm høres bra ut =) Synd at jeg skal hente sambo, for da tør jeg nemlig ikke se skrekkfilm før jeg drar ut..!! Noen som har en bra skrekkfilm å anbefale ?, kanskje jeg kan se en sammen med sambo i morgenkveld !

Jeg kunne mye heller tatt med en skrekkfilm hjem til deg og holdt deg med selskap. Sambo er sur på meg idag av en eller annen grunn, sier at jeg er barnslig og slitsom. Magen min står litt ut og da er han 100% sikker på at jeg er gravid. Jeg sa at jeg tror neppe at jeg er det. "Bra!" sa han bare da. "For det passer jækla dårlig med planene mine" Så nå er jeg skikkelig deppa altså! Orker virkelig ikke dette lengre jeg altså. Jeg sa ingenting tilbake til ham da. Orka rett og slett ikke lage noe ekstra styr utav det.

Ka i faen e det som feile han ?? Du får be han fortelle dæ ka i hæl.... som e planan " hannnes" da !! Sånn at du veit om det liksom ! Trudde nemlig dåkker hadde samme plana, kan han bare ombestemme sæ sånn liksom ?!?! Hadde ikkje min sambo fått lov tel sånn uten videre.. !! Bli så jævlig forbanna på samboern din nu altså !

Ser at æ tell og med har skreve på dialekt.. yeye.. `:)

Jeg er så frustret og lei nå at du aner ikke. Kommer nok til å avslutte dette forholdet. Store deler av meg sier at det er det aller beste for meg. Skal se om jeg får satt meg ned med ham etterpå og spurt hva i helsike som er planen hans og hvor i helvete jeg er hen i alle disse fordømte planene hans.... Og denne gangen BØR han SERIØST ha et jækla godt svar!!! Kjører meg en liten tur senere ikveld jeg. Kanskje ta meg litt sol eller sånt. Må bare UT!!!

Annonse

Ja nå syns jeg du skal forlange noen svar altså snuppa !! Når til og med jeg er rasende på han så er dette noe å bli sint over altså, finnes grenser for hva man skal finne seg i !!!!!!! Ta deg litt sol, kjøp deg en milkshake eller ring en venninne og gå ut og ta deg en øl... Men først for all del, få han til å fortelle hva i H...... som foregår !!!

Takk vennen min! Ja jeg skal gjøre akkurat det. Venter svar fra ei venninne på om hu vil bli med på en øl eller to. Hvis jeg ikke hører noe fra henne så stikker jeg meg en tur for å ta sol.

Du får ihvertfall kose deg du vennen! Gla i dæ!!! =)

Dakar Litjpia!

Møkkamannen din asså! Hmpf...

Håper dere har fått pratet i kveld da, og venter spent på resultatet...

Hvis du er bedre og ikke skal henge rundt hjemme i morgen så bare si fra, gubben skal fiske hele dagen i morgen og det skjer jo så mye spennende i byen og greier... Festival, wooohooo!

Så hvis du vil finne på noe så bare si fra, cruiser meg inn her med en gang jeg har stått opp;)

Piadi, Thea osv, hvis frøkna blir singel, så må hun ha trøste/gratulasjonsmiddag vel?!?! På restaurant faktisk!!! Og hvis hun ikke blir singel tror jeg hun trenger akkurast det samme;)

Tror vi skal dra på restaurant alle sammen uansett snart !! Det fortjener vi.. = )

Slipper å hente sambo i Drammen, ringte for ikke lenge siden.. Dama til en han jobber sammen med skal kjøre han hjem om han blir med dem på byen.. Hmm.. merker at jeg blir litt sjalu her jeg sitter :) HIHI..

Kunne gitt henne en klem for at jeg slipper å dra snuppa ut av senga og inn i den kalde bilen.. !!

Men kunne hun ikke sagt det litt tidligere da så kunne Litjpia mi ha kommet hit og holdt meg med selskap !!!!?? Jaja.. Ikke så mye å gjøre med det nå..

Er også spent på om du prata med sambo litjpia ??!!

Skal jeg lalle eller se film ?? hmm.. Kanskje legge meg å lese litt :)

Hmmm, jeg har plaget deg i den andre tråden jeg... På 3 trim, ser jo nå at du ikke skulle hente likevel... Men men...

Hun har bare pent å logge seg på snart og gi oss en oppdatering, litt forventninger har vi da;) hihi

Hei jenter!

Tusen takk for at dere er så utrolig støttende. Det setter jeg ekstremt stor pris på altså! Fikk snakket litt med ham igår. Han sa at han ikke mente noe vondt med det, og da sa jeg klart ifra at å si noe slikt som han gjorde gjør kun en ting... Det SÅRER! Han skjønte det og ble plutselig helt fra seg da. Fortalte at all motgangen vi har hatt og han selv har hatt virkelig har ødelagt ham. Da sa jeg at vi skal jo liksom være et par oppi alt dette, ikke fiender. Vi er jo her for hverandre, er vi ikke?!? Og slik jeg sa til ham så orker jeg virkelig ikke ha det slik lengre. Det blir for slitsomt! Så etter at jeg gikk å la meg alene igår kveld, så kom sambo opp en del timer etter meg, la seg tett inntil meg, holdt rundt meg og sa: "Jeg vil at vi skal holde sammen. Men jeg vet ikke hvordan. Kan du fortelle meg hva jeg må gjøre for at du skal bli?" Så jeg sa ja til det! Så han har bedt meg om å lage en liste over ting jeg føler han kanskje tar meg litt gitt for og slikt.

Vi skal egentlig ha fest ikveld, men slik jeg forklarte det til sambo så spørs det om jeg gidder å være med på det. Ihvertfall så drar jeg en tur ned til Drammen alene på dagen idag, så da vil jeg mer enn gjerne møte dere.

God morgen jenter!

Ja ja ja... Festen igår var vel..... den var jo egentlig.... eller, altså..... den var jo ikke..... DET VAR SINNSYKT KJEDELIG!!!!! Jeg orka ikke drikke eller noentingen jo. Bare synet av flaska med vin som sto foran meg gjorde meg kvalm og greier. Merka at eneste tanken min var. "Kom deg vekk, kom deg vekk! Gidder ikke denne festinga mer!" Sambo ble jo selvfølgelig fullere og fullere og det endte med at jeg måtte hente ham kl 01.30 da. Flaks for han at jeg kun klarte å få i meg et halvt glass med hvitvin flere timer i forveien. Ble jo bare pokka nødt til å hente ham, så full som det han var ja. Han ligger på sofaen her som et gammelt slakt.

Jeg har vært skikkelig dårlig de siste dagene da. Har rett og slett ikke orka noen tingen egentlig. Har for det meste vært snufsete og sånt da. Og litt sår hals, men nok til at jeg rett og slett er kjempe sliten da.

Nå skal jeg lage meg en kopp te og sette meg foran TV'n. Foreldrene mine kommer senere da, så jeg må få slappet av litt før de melder sin ankomst.

Ikke noe særlig når dem mannfolka blir så sørpe full !

A var ute på fredag, men da slapp jeg heldigvis å hente han... Men den dritten hadde selvfølgelig tatt seg 1 (?!?!) røyk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han sov på gjesterommet om natta og da jeg åpna døra stinka det h......! Men det lå kun en bukse på gulvet så jeg spurte om han hadde spydd på genseren... Nei de som hadde kjørt han hadde røyka i bilen så klærne stinka, da løfta jeg handa og lata som jeg lukta, " og det gjorde du også (røyka altså, ikke stinka : ), ja altså.. hmmm... Jeg er så dritalei av at han prøver seg på å lyge, tok han på senga i går.. så han klarte ikke å lyge men Han PRØVDE seg !!

På forhånd hadde jeg sagt at jeg flytter ut om han gjorde dette en gang til mot meg, hver helg siden mars har blitt ødelagt pga av han ikke klarer å la være å ta den ene røyken.. Han visste konsekvensene men gjorde det fordet !! Da mener jeg at han gjorde det med vilje for å bli kvitt meg.. ! Men det er mitt hus også og han har vel neppe råd til å betale meg ut.. Så jeg må bo her jeg... Men jeg er så sint på han at jeg har lyst til å banke han bare han ser på meg...

Vet at det kun er en bagatell at han røyker litt av og til.. Prinsippet er bare så viktig.. ! Og dessuten føles det som om han har vært utro minst, hadde ikke jeg vært så tykk hadde jeg dratt på byen og hevna meg... Kanskje like bra at jeg er gravid !

Er enda sint for den drømmen jeg hadde om at han gikk fra meg for en brunettetøs !!!!!! Nei dette er ikke lett... : )

Men vet ikke om han skjønner at han har gjort det slutt nå eller... Han får i alle fall installere seg på gjesterommet.. Og det værste av alt er at mine besteforeldre kommer på tirsdag og da skal de ha vårt rom, og jeg vet ikke om jeg skal late som om alt er ok når dem er her, i en og en halv uke!, eller om jeg skal flytte inn til snuppa og la han sove på gjesterommet !

Det værste av alt er at jeg elsker han mer og mer for hver dag og har nok aldri vært så forelska i noen Noen gang ! Er så sint på han !!!!!!!!!!

Sånn da har jeg fått ut "litt" aggresjon ! = )

Hvordan har dere snuppene det da ??

*Klem til litjpia* Håper du blir frisk snart :)

Vennen da! Det er jo ikke koselig å lese at han ikke klarer å holde seg unna den teite røykinga da. Får virkelig håpe at han skjønner alvoret av det og sier unnskyld for det han har gjort. Kanskje vi to skal gjøre noe sammen. Ta en skikkelig jentekveld!?

Jeg også elsker sambo mer og mer for hver dag og han er den eneste jeg har vært så forelska i. Og jeg er også sint på min samboer. Snakka med bestekameraten hans igår for han så at jeg var kjempe lei meg. Han sa at sambo forteller ham hver gang de snakker sammen at han er visst utrolig glad i meg og vil bare ha meg. Men slik kameraten hans også sier, han er til tider verdens mest irriterende person å være rundt, for når man diskuterer med ham skaper han alltid en krangel utav det. Og det er såååå sant! Så kameraten hans sa at det kan umulig være lett å bo sammen med ham. Og det er det virkelig ikke! Det var så utrolig godt at kameraten til sambo tok seg tid til å snakke med meg og trøste meg. Godt at vennene til sambo ønsker meg det aller beste. Uansett om det er med eller uten sambo.

Begynner å bli litt friskere da, men det henger fortsatt litt igjen. Er så slitsomt å gå å sjangle på denne måten altså.

Nå kommer foreldrene mine snart og det gleder jeg meg til. Savner å være rundt familien min for tiden. Er så utrolig godt å ha dem i nærheten når hverdagen min ikke akkurat er den letteste. Skal være med dem på hytta til familien en tur på Bjerkøya for å besøke besteforeldrene mine og tanta og onkeln til mamma. Skal bli så koselig også skal det bli så koselig å komme seg ut av huset en tur da.

Klem tilbake til jenta mi! Håper ting ordner seg for deg! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...