Gå til innhold

Drammensjenter Her Er En Ny SlarveTråd = ) Besøk oss gjerne !! 2.TRI...

Anbefalte innlegg

Nå var jeg kraftig lei av å scrolle på den lange tråden : )

God morgen jenter.. : )

Uff.. Er det noen her nå forresten ?? Hebbie har reist bort, men 2nj er jo her... hmm... er kanskje bare henne som hører til her nå da : )

Får håpe det er mange som besøker tråden sånn at vi klarer å holde liv i den !

Treff i kveld... JOHOOOO = ) Gleder meg jeg !

Håper alle kommer !!!

Hva skal dere finne på i dag da ? Var ikke noe særlig vær til å finne på noe ute : )

Fortsetter under...

Begynte å bli lei av den selv også. =( Hehehe... Her sitter jeg og skal dra på jobben om en liten halvtime. Tenkte jeg skulle rekke å spise først.

Planene mine for dagen er å jobb i barnehagen fra kl 0900-1630, så blir det å dra hjem for å slappe av litt så slenger jeg meg på treffet ikveld en liten tur.

Piadi: Må spørre deg om denne berømte livmortappen. Har kjent på den nå gjennom 3 sykluser og har endelig klart å skjønne meg litt på den. I de siste dagene har den vært VELDIG høyt oppe, kjennes hard inni og myk utenpå og tappen har en bitteliten sprekk i seg, kan såvidt kjenne den sprekken. Den er vel lukket da?!? For den var vidåpen her rundt da jeg forventet EL.

Høres ut som den er lukket da ja.. ! Trenger ikke være høyt oppe når man er gravid, men det trekker seg gjerne unna om det blir for mye tafsing :) Hvordan er utfloden ?

Det gjør det helt sikkert.. Vi pleier å være flink til å ha treff : ) Og 13 uker er ikke bare bare.. Vi har alt fra prøvere til høygravide med oss så ingen er like !

Velkommen neste gang da :)

Annonse

Er innom og titter litt jeg også. Kommer ikke på treff i kveld, kanskje det frister mer neste gang......

Jeg venter bare på å slutte å blø nå, de friske blødningene har stoppet, og nå er det bare sånn rart og slimete, med litt blodstriper i. Kan det være EL-slimet som er litt rart denne gangen. Det stikker masse i eggstokken min iallefall, så jeg tror det må nærme seg. EL-testen var negativ i går, men graviditetstesten var positiv. Trodde EL-tester var mer sensitiv jeg?

I morgen har heg min første time hos akupunktøren, det er jeg veldig spent på. Ting begynner å kjennes litt bedre nå, selv om jeg fortsatt tar meg i å tenke på hvor langt jeg ville ha vært til enhver tid. 14+1 i dag...

Det er vel egentlig greit å være på jobb igjen, hadde nok blitt gal av å være hjemme alene. Greit å ikke ha så mye tid til å tenke hele tida.

Kos dere masse på treff i dag jenter.

Noen som skal på Elvefestivalen i helga forresten? Litjpia og jeg snakket om å ta oss en tur. Har egentlig veldig lyst å gå på konserten lørdags kveld.

Hei.

Ja, jeg er her 3 uker til blir det vel.

Vært en tur i Oslo idag, uten egentlig å ha gjort noe..... Ikke noe særlig å dra på shopping med mann og liten gutt nei, så det får jeg heller gjøre alene.

Men nå er det jo ikke lenge til treff. Får ordne meg litt, så ses vi snart....-noen av oss iallfall. Og dere andre får slenge dere med senere en gang. ;)

Tusen takk for hyggelig treff igår alle sammen! Satt og trakk inn alt babystøvet i flere timer der, så det må jo bare hjelpe masse. Hihihi.... Idag begynner jeg ikke på jobb før halv ti, men er da ikke ferdig før fem. Ja ja... Deilig å kunne sove litt lengre på morgenen.

Sambo SKAL på intervju allikevel idag da. Han har tydeligvis begynt å høre på rådene mine. Hmm?!? På tide kanskje?!? Hehehe... Også spurte han meg igår da jeg kom hjem om jeg kunne tenkt meg å hjelpe ham med å lage reklame mail som han skal sende rundt til alle disse mulige kundene sine. Selvfølgelig kan jeg hjelpe deg med det og satte igang med engang. (Begynte bare såvidt i 30 minutter, siden jeg holdt på å sovne foran pc'n) Da satt han vedsiden av meg og gliste. Skal fortsette med reklame mailen når jeg kommer hjem ikveld.

Må vel nesten spise litt før jeg må kjøre til jobben. Slenger nok bare i meg et par av de pizza bitene som er igjen etter sambo fra igår. Nam nam nam... Orker ikke kornmat idag, for magen ser ut som en stor ballong jo. *dån*

Ha en fin dag alle sammen!

*klemmer tilbake på ka-ping*

:o) Så hyggelig å logge seg på her på BiM, og det første jeg finner er en klem!! ;o)

Takk for kjempehyggelig treff i går, Drammensjenter! Vi var vel ca. 25 stk, så kanskje vi innehar rekorden...?

Ha en fortreffelig dag, alle sammen! Smyger rett ut igjen, da jeg har legetime om kun kort tid!

Ps! Hva var nicket ditt, du som er fra stedet som jeg bor (utti her!!)? Fikk med meg fornavnet ditt, men ikke nicket ditt... :o)

Klemmer fra

Enig.. Kjempehyggelig treff : ) Synd at man ikke fikk snakket med alle liksom, men sånn er det nå bare, neste gang får vi rullere litt !! hihi... Flott oppmøte i alle fall.. ! : )

Skal dra å hente sambo på jobb snart... Men er så trøtt at jeg sovner her jeg sitter..! Blir nok en stopp på shell for å kjøpe ekkel latte !

Håper alle drammensjentene er innom og skriver en hilsen innimellom.. Hadde vært hyggelig :) Er kanskje ikke så mange i 2.tri ? Finnes grenser for hvor interessant jeg, hebbie, tilla og thea er liksom ; ) no affense = )

Annonse

Jeg er bare SÅÅÅÅÅ sliten idag da!!! Helt skutt!!! Lagde middag når jeg kom hjem og har nå en stor trang til å slenge meg nepå sofaen et par timer egentlig. Men er jo egentlig ikke så lenge til jeg må legge meg uansett da, siden jeg skal stå opp kl 06.00 imorgen. Har tidlig vakta på jobben imorgen. Noe som bare skal bli såååå deilig da. Ferdig på jobben halv tre.

Dere får ha en fin kveld da jenter! Nyte det flotte været vi har her i Drammens området. =)

Jeg har sovet middagshvil i dag.. Var helt skutt !! Deilig var det:)

Men nå har jeg fått så fryktelig vondt i nedre del av ryggen, håper det gir seg.. Føler meg så avhengig av sambo når bekkenet eller ryggen krangler, og jeg hater å være avhengig av noen !!!

I helga er det elvefestival.. Er så kos med masse folk i byen og masse liv : ) Ett år siden vi flyttet til Drammen nå.. Tiden går så fort altså !! : )

Ja du kunne jo prøve å snike i køen. Knip igjen. Jeg har spist 4 stor twix i dag- slå den.Vært så slapp, men fått gjort sånne småting. Når en er ferdig med det ene så finner man straks på noe nytt som må gjøres. Merker når mannen min jobber kvelder og jeg er alene med guttene- blir så sliten. Kommer hejm skal ha middag og mens den lages så gjør de alt mulig galt slåss etc og under måltidet så er det mye søl og så blir de ferdig lenge før meg og da vil de gjerne fly å leke med skittne fingre. Så er det bort å leke på skolen og spille fotball med tusen kynnere. Så er det legging og det er et kap for seg. Mat og bading- orker ikke fortelle om det for det blir som å oppleve det på nytt- ganske så traumatisk. Etterhvert så sovner han minste. Han har vært flink så langt, men ikke nå lengre. Nanny hvor er du. De er snille da og høflige. Og Pia skal ha 4. Ja da må jeg nok gi deg første hjelp. Hva driver dere ellers med i kveld?

Theaokt: Bare si ifra du, så skal jeg mer enn gjerne passe disse gutta dine jeg... =)

Jeg skal se på en film "sammen" med sambo senere. The Sweetest Thing heter den. Jeg synes den er såååå kul og bare sååååå søt da. Hadde egentlig tenkt å legge meg tidlig ikveld, men tror det blir en sen kveld siden filmen ikke er ferdig før sånn rundt 23 tiden en eller annen gang. Ja ja... Spiller den inn i tilfelle jeg skulle sovne da. Glupe lille meg!

Hi hi- takk for det. Hvem er den filmen med? Husker ikke om jeg har sett den. Hmmm.... sovner også svært ofte under film. Det er så digg på kvelden og kaste seg i sofaen med en god film. Det er kos det. Vi får ta en filmkveld snart med film og masse digg!!

Det er den med hu Cameron Diaz, pluss hun som spiller Kelly i Bundy også ei anna ei.... Ja vi mååå ha en filmkveld sammen snart! Og er skikkelig gira på masse digg!!!!! Hehehe... =)

Nå blir jeg bare sur. Ringer mannen min 20 ganger på tlf også svarer han ikke. Ville at han skulle forklare meg noe ang tv så jeg kunne se nyhetene kl 21.00. Men når han ringer 21.10 så er jo nesten alt over.Da kan det være det samme. Gidder ikke ta tlf nå jeg. Han ringer og ringer og blir sikkert redd vannet har gått eller no. Det kan han bare bli. Tenk om det hadde skjedd noe nå i disse dager. Blir lett fornærmet om dagen skjønner jeg. Hadde vært gøy om han gikk glipp av hele morroa. Nå kan han ha det så godt. Når han ringer nå så trykker jeg bare på lydløs. Ikke barnslig i dag jeg da!!!!

hihihihihihhihihihihhhhhihihiihihhhhhhihiihhihihhhhhihiihiihi........... Er det sant ?? Akkurat som å høre meg selv jo : )

Bra det ikke bare er meg som er hevngjerrig !! Ler og ler : ) Ser for meg deg i sofan med telefonen som blinker og blinker.. = ) Må ikke pine han så lenge da !

Kommer ikke til å ta tlf før han kommer hjem. Han har ringt 7 ganger. Han kan gjerne ringe 700 ganger til men jeg gidder ikke ta den! BASTA BOM. Sønnen min lurer på hvorfor jeg ikke tar den og jeg svarer at den har hengt seg opp litt. Blir sånn at jeg hadde håpet på fødsel jeg nå- så kunne han stått der å klødd seg på pungen og sett dum ut inne i Oslo. Gått glipp av aly det fine etter å hatt hormonell meg i så mange mnd.Ha ha ler selv også men masse ondskap i latteren.

Er eldsten våken enda da ? Skjønner godt at du er sliten om dagene om barna aldri legger seg.. Snakker ikke til Nancy etter ni jeg.. Var åtte før og blir nok åtte igjen når skolen skal begynne : ) ! Viktig med voksentid !!

Skal snart legge meg selv også.. Må huske å tisse på glasset i morgen tidlig !! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...