Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært kvalm fra dag 1, kasta opp , ligget mye på sofaen i sommer... så i uke 12 så ble jeg vips så mye bedre, men den gelden var kort du...

Jeg går å brekker meg hele tiden.. kan ikke gå i butikken engang.. blir helt tullete jeg... og i dag begynner innkjøring i barnehagen.. festlig du... der skal jeg sitte å brekke meg... mannen min er borte med jobben i 2 dager så ikke mye hjelp å få... Måtte bare klage litt:) Det hjelper det...hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5944093-n%C3%A5-er-jeg-lei-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si jeg vet hvordan du har det. Det er liten trøst å si at det går over, men det gjør det. Jeg trodde aldri jeg skulle bli bedre, men PLUTSELIG ble jeg det.Det eneste jeg kan si til deg er å drikk mye vann, å pass på å spise slik at du ikke blir svulten, da ble det vertfall verre hos meg. Jeg hadde ingen mat lyst, men hev i meg lett mat.

Stakkars... føler med deg!! Jeg har det helt likt.. kvalm HELE tiden, og ingenting hjelper.. Jeg har kasta opp flere ganger til dagen hele veien siden uke 6. Har rast 9-10kg ned siden jeg ble gravid, og er enda ikke på vei oppover :( Denne uken ble jeg satt på kvalmestillende midler, legen begynte å bli bekymra, så nå er det bedre. Kan spise uten å kaste opp og spise meg mett igjen.. det er ny opplevelse på 3 mnd.. hehe..

MASSE LYKKE TIL

Litt trøst å høre at det er flere her som har det værre enn meg... man blir jo så frustret... også så sliten man blir av å brekke seg hele tiden.. går i uke 13 nå... håper at det snart gir seg... var jo ikke kvalm en eneste dag sist jeg var gravid...

Lykke til dere andre og..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...