M@mm@ til mine barn Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg må bare få lov til å oppmuntre dere litt med min historie. Jeg har en datter på 17 år. Helt fra hun var 3 år har jeg prøvd å bli gravid på nytt. Min datter er født i 1989, og jeg har hvert til utredning mange ganger siden dette. Jeg var alene etter skillsmissen i 1997, helt til 2001. Da traff jeg samboeren min. Jeg ga beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid. Derfor brukte vi heller ikke prev. Da vi hadde hvert seksuelt aktive i 3 uker, tenkte jeg at jeg ville høre med legene en gang til. JEg kom inn på legekontoret og fik beskjed om å ta en standard urinprøve. Jeg gjorde det. Kom inn igjen til legen , og fortalte hvorfor vi var der, og hva vi ville. Jeg var så ivrig at legen ikke kom til orde. Ikke klarte jeg å sitte heller. Men , prøvde legen å si, flere ganger... Til slutt kom han til orde når jeg måtte trekke pusten : Men , du er 3 uker på vei....... Hæ ? Du er jo gravid, sa legen med tårer i øynene. Jeg svimte av i armene til samboeren min. Desverre mistet jeg dette barnet, og jeg var fullstendig knust . Trodde dette bare var tilfeldig. Men så ble jeg gravid etter 3 mnd igjen. Mistet denne gangen også. Så ble jeg gravid etter 4 mnd. Akkurat nå så sitter Kristoffer 2 år i sofaen og leser , og da han var 6 mnd ble jeg gravid på nytt. Derfor står merius nå og drar i boken til Kristoffer. Marius fyller 1 år 24. Aug. Og jeg skal ikke bare feire hans bursdag, men min egen lykke. Så det kommer til dere og. Bare vent. Jeg blir 37 i nov. Lykke til damer.
martine68 Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Tusen takk L@mela@. Det var en nydelig historie. Den gir håp om at kanskje tredjemann en dag dukker opp. Kos deg med de små og takk for at du delte din historie med oss.
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Lykke til. Den lille kommer nok snart skal du se.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Deilig å lese. Lykke til Lamela,og kos deg med dine små!
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 Ja, jeg skal følge med dere her inne. Jeg vet hvordan dere har det nå. Og føler sånn med dere alle sammen.
litho Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Takk for at du gir oss nytt håp!! Det er godt med "historier fra virkeligheten", å se at det er mulig å få det til selv etter en og to aborter... God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå