matahari Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Hvor mye besøk kommer dere til å si ja til på sykehuset. Og sier dere ja til barn?nevøer nieser rundt 5-6 år?
nr.2 i februar Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 hvis alt går bra denne gangen også, kommer jeg ikke til å nekte noen å komme på besøk, heller ikke min nevø på 5. men min erfaring er at ingen ringer på forhånd for å høre om det passer med besøk, de bare dukker opp.. :-)
Dibber Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Enig med hun andre her, kommer ikke til å nekte noen! Synes det er så kos med besøk på sykehuset at!
Lilliren Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Har fundert litt rundt dette. Verken jeg eller min samboer kommer fra plassen vi bor på, så det blir nok minimalt med besøk, i verste fall bare han. Har to jenter på 5 og 7, men de skal til pappen sin når fødselen starter, og så kommer de hjem etter at jeg har vært på sykehuset. Første gangen hadde jeg mye besøk, da ble jeg nok litt sliten. Mens med nummer to var de lite besøk, og jeg synes nok det var greit. Men så håper jeg å få reise hjem kjempetidlig denne gangen da...dersom alt er greit .
Dibber Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Hun jeg var på rom sammen med sist gang hadde veldig mye besøk. Hun dro alle sammen inn på rommet "vårt" og jeg husker at det var slitsomt! Skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne ta de med på stua. Det gjorde jeg. Tenk litt på det når dere får besøk, at hvis det finnes et alternativ så bruk det i stedet for rommet, hvis det er flere på rommet.
PinkBaby♡ Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Jeg kommer til å takk ja til besøk, med mindre jeg nesten er død.
SuperMusa Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Synes det var lettere med besøk på sykehuset enn når vi kom hjem sist. Synes derfor det er greit å få det meste av besøket unna på sykehuset, så kan vi kose oss uten besøk når vi kommer hjem
Amalita+lillegull, 17.09.06 Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Håper bare folk ringer for å høre om det passer før de kommer. Litt kjipt hvis alle kommer samtidig. Blir så mye styr og man får jo nesten ikke snakket med alle heller da.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Hei jeg har kun tatt imot svigers på sykehuset, og min lille søster. ( Ikke kontakt med foreldre). Det er jo så forskjellig hva og hvordan vi reagerer, noen begynner å gråte støtt og er helt ustabil, og tanker som: ingen tenker på meg osv mens andre som meg ønsker å være i fred med nurket ( mitt tredje barn) og ta disse tingene når man kommer hjem. Synes du skal vente og se det an, og ring de du vil ha besøk av:)
Tipp topp Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Jeg synes du skal vente til etter fødselen med å ta en avgjørelse på dette. Noen orker masse besøk og synes det er koselig, mens andre har nok med seg selv og den lille. Si fra til alle potensielle besøkende at du ikke ønsker uinnvitert besøk, og at dere vil gi beskjed etter fødselen om hva dere orker. Ingen bør bli fornærmet over det.
Rut Bram Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 Jeg tar i mot de som kommer sykehuset har uansett begrenset besøkstid, og det regner jeg med at de som kommer respekterer. Bare koselig hvis andre barn kommer på besøk. hvis jeg er veldig sliten, kommer jeg til å si fra, og da blir de nok ikke så lenge. Jeg synes det er viktigere å begrense besøkene etter at man har kommet hjem (ihvertfall de første 14 dagene) - da forventes det mer at man stiller opp med et friskt og pent åsyn, ryddig og rent i huset, kaffe og kaker etc... på sykehuset kan man være så ustelt og sliten som man vil, ingen forventer servering, og de drar hjem igjen rimelig kjapt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå