Heid Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har en sterk mistanke om at jeg er gravid, 7 uker i dag. Har ikke tatt test da sambo har vært borte på jobb og ikke kom hjem før i dag. Ville at vi begge skulle se resultatet sammen. Vi har ei jente på 2,5 år fra før. Men jeg har glemt "alt" rundt svangerskapet, i alle fall begynnelsen. Når skal jeg ta kontakt med lege/jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg er i uke 7 nå, og bestilte time hos legen i dag. Fikk time i begynnelsen av september, og da er jeg i uke 10, dvs. 9+3. Jeg har forstått det sånn at første kontroll skal være en gang mellom uke 8 og 12, men tenkte det var lurt å være tidlig ute med å bestille time. Så når du har tatt testen kan du jo ringe legen å få time... Gratulerer deg på forhånd, for jeg regner med den er positiv når du har gått så lenge over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Hvordan har du klart å la være å teste? Er imponert, er sinnsykt nysgjerrig selv. Jeg skal til legen neste torsdag. Er da kun 5+3. Ragner med å måtte komme tilbake ganske raskt. Skal til nevrolg uken etter pga epilepsi. Får ekstra oppfølging fordi jeg går på sterke medisiner. Tror ikke du trenger med å stresse veldig med å komme deg til legen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå