popkind Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Leste om den geniale kopp-holderen din. Hvor har du kjøpt den om jeg tørr spørre?? Høres bare så super ut!!!
mensana Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Huh...? Koppholder? (klart jeg må spørre når det er noe jeg ikke har fått med meg, hihi)
popkind Skrevet 15. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2006 Vi får bare vente i spenning og se om Bratsj får ut fing........ hihi
Bratsj Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 *PLOPP* (fingern ute) Kopp-holderen er et "must" for trille-damer i byen som digger kaffe latte ! (man MÅ jo ha en latte når man skal ut og trille, og hvor har man den når man har hendene på styret ? Etter å ha prøvd alle alternativer, har jeg kaffesøl over hele vogna) Gikk faktisk lenge med ideen å designe noe slikt selv, siden jeg ikke kunne finne noe slikt noe sted - men akk, så var det en gluping som allerede hadde funnet den opp... Kjøpte den på Alexi.no -men tror jeg har sett lignende greier på Babyshop (koster MYE mer der da - som alt annet) og den er av merket "Prince Lionheart" og heter Click`n Go - Stroller cup holder. Løp og kjøp ! :-)
popkind Skrevet 16. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2006 1000 takk for tipset, jeg skal løpe å kjøpe!!! Dette blir jo bare et must!!! Lager en egen tipstråd om dette, så alle ser det - sikkert flere som digger kaffe og latte og anndre kaffedeiligheter... Klem
Bratsj Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Jeg ble iallefall lykkelig når jeg fint den, skal ike så mye til for å glede meg da... ;-) For til vinteren skal vi leve på latte og lange turer, og se kiloene rase, ikke sant ?
popkind Skrevet 16. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2006 Yessss, den er jeg helt med på!!!!
mensana Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Det høres ut som en plan: latte og lange turer! :-))) - må sjekke ut denne koppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå