♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Ønsker deg masse lykke til i morra! Det blir så spennende!! La høre fra deg så fort du har mulighet da:) Skal tenke masse på deg!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2006 Da er du vel på vei til sykehuset... Ønsker deg igjen masse lykke til og gratulerer så mye med dagen!!!! Håper at alt står bra til?!!
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 HEISANN!!! KOM MEG IKKE PÅ NETT I GÅR,BEKLAGER!! er ikke i form i dag,så jeg er spent nå.reiser snart...takk for gratulasjoner,KOSELIG =0) å,GRATULERER SOM HØYGRAVID!!!! på tide du ble det nå,hehe. har hadd mareritt hele natta om turen i dag,men ting er vel sikkert ok.jeg håper bare di kan svare meg på hvorfor han ikke vokser så mye.men han er helt banan nå.er vel på tur ned,og forhåpentligvis ut i riktig retning,hahaha... kommer sterkt tilbake senere,hvis jeg slipper hjem.håper det. dattera mi blir også med.hun har mye kynnere og vondt,så da er det like greit å ha henne med,hehe.kort vei hvis noe skulle skje.(har ennå et håp om å bli mormor i dag,men slik blir det vel ikke) ha det så lenge da.jeg hyler ut når jeg får det til. klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå