Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 hej .. det kjennes ut som omjeg har urinveisinfeksjon,men prøvene er helt fine .hva kan dette være ? er i uke 34......
Minesmå:)+en til! Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Jeg har det ganske likt egentlig. Prøvene er fine, men av og til når jeg skal tisse, stikker det liksom...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 jeg hadde det slik rundt uke 36. Jeg drakk masse vann og inntok TRANEBÆRKAPSLER. kan fint brukes av gravide og fåes på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 Hei, det kan være at du har virus og ikke bakterier i urinrøret/blæra. Det vises ikke på prøvene... En annen mulighet er at du har sopp og at dette gjør at det svir litt. Jeg har vært plaget av urinveisinfeksjoner siden jeg var 18, så dette har jeg god peiling på... ;-) Du kan prøve CranActin Tranebærkapsler som du får kjøpt på apoteket. Jeg spiser slike hver dag forebyggende (noen anbefaler å ikke ta disse under svangerskapet), men det er uansett mye bedre enn å måtte spise antibiotika (som jeg dessverre også har måttet gjort under svangerskapet).. En annen ting er at du kan ha blitt ømtålig for dopapiret du bruker. Jeg kan anbefale Lambi.. Mykt! Lykke til!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 Jeg trodde jeg hadde fått kraftig uvi her tidligere. Var på legevakta og etter MAsSE undersøkelser fant legene ut at det var soppinfeksjon og ant. begynnelse på uvi. Ble anbefalt canesten krem og vivag kapsler + drikke masse vann og appelsinjuice. Ble bra etter par dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå