Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Huff. Hadde en forferdelig dag i går. Jobbet 13 timer og besvimte nesten på vei ut av bilen da jeg endelig kom meg hjem. Var svimmel og elendig med en forferdelig hodepine store deler av dagen. I natt dunket det i hodet, jeg fikk ikke sove og kjente begynnelsen på en halsbetennelse. Var - som vanlig - fryktelig trøtt på jobben. Dro hjem og spiste middag i sekstiden, og kjente meg uvel. Så oppdaget jeg det - brunt, geléaktig blod i utfloden. Veldig lite, men det var der. Hjertet sank - har hatt to aborter tidligere. Har hatt gjester og holdt maska resten av kvelden, men nå er jeg nesten kaputt. Har sjekket en gang til, og det er der fremdeles. Nå synes jeg at jeg kjenner antydning til mensaktige magesmerter også. Er nesten helt sikker på at dette er en abort. Så utrolig kjipt. Vet ikke hva jeg skal gjøre ennå, måtte bare dele det med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Uff, det hørtes ikke bra ut, Hypatia. Har du ringt legevakten? Tror jeg hade vært helt desprat og gjort det. Får du noe spesiell oppfølging pga de tidligere sa'ene? Håper virkelig det går bra. For mange som begynner å blø, går det jo faktisk fint! Prøv å slappe av litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Stakkars.... Håper at d ikke er sa, håper d bare er en liten rift eller noe annet... Krysser fingrene for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. august 2006 Har ikke ringt. Har ikke sagt det til mannen min engang. Venter på at han skal komme og legge seg. Jeg tror ikke legevakta vil gjøre noe med det. Jeg syntes jeg fikk forferdelig dårlig oppfølging de to forrige gangene, fikk komme på ul først etter to dager osv. Det var grusomt å sitte på venteværelset på Kvinneklinikken i over en time og vente og blø, mens den ene etter den andre kom ut med store mager og ul-bilder og var så lykkelige. Vet ikke om jeg helt har skjønt hva som skjer enda. Har nettopp satt på vekkerklokka på halv seks for å dra på jobb i morgen. Men slappe av klarer jeg ikke. Blir nok en lang natt dette her. Takk for oppmuntring, Milva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. august 2006 Håper jeg også, men jeg har ikke vært i nærheten av noe der inne, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle ha fått noen rift... dessuten tror jeg en rift ville ha gitt friskt blod og ikke brunt. Dette har jeg ikke store forhåpninger til, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 15. august 2006 #6 Del Skrevet 15. august 2006 Uffda, håper virkelig ikke du har rett i dine mistanker... Kan jo være en annen uskyldig grunn til at du blør. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det går bra. Skjønner jo at du er kjempebekymret, hadde også vært det, så jeg føler med deg. Kan du ikke ta en telefon til legevakten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 15. august 2006 #7 Del Skrevet 15. august 2006 Startet det på samme måte de to andre gangene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 15. august 2006 Det er sikkert teit, men vet du hva, jeg er så redd for å bli avfeiet som hysterisk og dum og at de skal si som sist: Det er mest sannsynlig en abort, men det er det ikke noe vi kan gjøre med nå likevel, så du får ringe fastlegen din i morgen... Da blir det liksom bare enda vondere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr3 fikk en gutt Skrevet 15. august 2006 #9 Del Skrevet 15. august 2006 hei kjære deg. synes du ska rope på kjæresten din,få han t å legge seg å si at du treng en skikkeli go armkrok akkurat no. -Å prøv å fortell han om bekymringene dine.. ønske deg lykke til og krysse fingran førr deg. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 15. august 2006 #10 Del Skrevet 15. august 2006 Det hørtes ikke bra ut. Virker som om det er mange her som får god hjelp av legen sin dersom de har opplevd noe lignende som deg. Ville nesten vurdert å bytte lege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 15. august 2006 Gjorde i grunnen det... Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 15. august 2006 Mener å huske at det var på legevakten de sa det der. Det er litt uklart for meg akkurat nå. Er tre år siden, har i mellomtiden heldigvis fått verdens fineste sønn, så jeg vet at jeg KAN få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 15. august 2006 Han sitter fremdeles i stua og "underholder" gjestene våre. Som bor hos hele uka, på besøk fra Statene. Så her er det bare å holde maska... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 15. august 2006 #14 Del Skrevet 15. august 2006 Det er jo ihvertfall veldig positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 15. august 2006 Ja, det er jo det. Prøver å klamre meg til det nå. Må visst gå inn og se på ham mens han sover, jeg :-). Har mest lyst til å skrike høyt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 15. august 2006 #16 Del Skrevet 15. august 2006 Hei Hypatia. Vil bare si at det trenger ikke bety at noe er galt. Jeg er 11 + 5 i dag og har hatt både flere blødninger og stort sett brunlig utflod nesten hver dag. Har til nå vært på 3 ul, den siste forrige mandag, og da var alt bra. Jeg har fremdeles brunlig uflod men blødningene har heldigvis roet seg. Hvorfor jeg nå har denne utfloden (litt mer enn utflod av og til), vet ikke legene. Jeg mener faktisk selv at det ofte kommer når jeg blir ekstra stresset, men kan jo ikke si det sikkert. Har f.eks passet en på 16 mnd i helga i tillegg til mi tulle på 14 mnd, og da kom det tvert. Har også hatt en del hodepine, men det har jeg funnet er linket opp mot for lite søvn. Ring legen din i morgen og krev en ul, så du får roet deg litt ned. Skal krysse alt jeg har for deg, og håper at alt er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 15. august 2006 #17 Del Skrevet 15. august 2006 Ser at vi har termin samme dag, så jeg kjenner det litt ekstra på meg når jeg leser om dette. Håper du fåe en rolig natt og at blødningen er borte i morgen. Er ikke nødvendigvis en abort, men det er jo lurt å ta det med ro uansett. Håper virkelig at alt går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 15. august 2006 Det hjalp jo litt, men.... føles ikke bra dette her. Synes det "slapp taket" i brystene også, at de ikke er ømme lenger. Takk uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 15. august 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 15. august 2006 Håper jeg også. Men tror det ikke. Du får kose deg for oss begge!!! Det kan jo ikke gå galt med begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. august 2006 #20 Del Skrevet 16. august 2006 Uff, så innlegget ditt nå, hvordan går det med deg? Har du fått snakket med legen din? Kan du ikke ringe fastlege å forklare situasjonen, si du har mistet før og at du er redd! Da skal du kunne få en akutt-time, og det har du også krav på. På den mten får du sjekket det opp i stenden for å gå å bekymre deg, ikke bra det heller.. Kan jo være gammelt blod som har kommet, behøver ikke å bety at noe er galt. Men jeg ser din bekymring å lite lyst til å dra på den kvinneklinikken. Jeg satt selv hus jordmord og venetet i to timer, mens glade høygravide spradet forbi da jeg mistet.. Men jeg krysser fingrene for deg, har vært mange godt innlegg her i det siste hvor det har gått bra, og det SKAL det for deg også. Lykke til:) *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 16. august 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 16. august 2006 Du er så søt. Jeg håper du har rett. Men for deg går det bra denne gangen, det VET jeg. Med den historien både du og jeg har, tenker jeg nå at ok, det er bedre at det skjer nå enn i 2. trimester, ikke sant? Tross alt. I hvert fall er det tanken jeg forsøker å ha i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. august 2006 #22 Del Skrevet 16. august 2006 Ja enig med deg, må det skje noe, så får det komme nå, ikke når vi har gått en stund, Men er sikker på at det går bra med deg. Tror det er viktig at vi tenker positivt. Har selv TUSEN sp.mål og engsteler på "er dette normalt, skal det være sånn,++++"og går meg selv på nervene, men jeg skal på ul i morgen og da regner jeg med å få svar på en masse. GRUER meg faktisk, men krysser fingrene for at det står bra til, nå er det jammen vår tur! Ser på klokka at du snart har time, skal krysse alt jeg har for deg vennen!!!! Mange klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 16. august 2006 #23 Del Skrevet 16. august 2006 Kjære Hypatia.. Det TRENGER ikke gå galt. Jeg blødde en hel uke jag med skikkelig krampetak i ryggen og menssmerter i magen. Det gikk bra! Når du har mistet 2 ganger før er det bare en ekstra god til at du skal få ul. Kjære deg, du kan ikke gå rundt sånn å være lei deg å bekymra, du må få vite hva det er. Ring de du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 16. august 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 16. august 2006 Litt skjør i kantene nå, snufs - takk begge to!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå