Gjest Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Fikk skikkelige kramper i underlivet i sted, måtte krøke meg sammen når jeg sto oppreist. Varte kanskje 15 sek, så gikk det helt over. Tror jeg er 4 DPO i dag, så det er kanskje litt tidlig med festesmerter?
Naima og lille spiren Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Når jeg har hatt festesmerter så har det gjort vondt i et par sekunder for så å gå helt over igjen. Skvetter til, akkurat som om jeg skulle kuttet meg. Lykke til
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 ja, jeg skvatt skikkelig jeg også. hmm.. nei, får vente å se Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Egget fester seg ikke før 6 - 8 dager etter EL. Det kan jo ha vært vanlige luftsmerter du hadde?
Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 nei, var ikke det - satt lenger ned mot lysken på hver side. Luftsmerter har jeg hatt masse, så vet hvordan det føles... Jeg er enig i at det var tidlig jeg også, men man blir jo litt overhypa/spent i disse prøvetider Men, sverger at jeg ikke har kjent den type smerte før. tiden vil vise..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 mmm...spennde da...lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå