Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Noen som har erfaring med denne vognen?
Skrulla Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Heisann! Min venninne har TFK Joggster 2 og er strålende fornøyd med denne. Det er jeg også, og planlegger å kjøpe TFK joggster twist selv. Vil ha fordelen av svingehjulet også... Er utrolig stødig og robust. Er genial hvis du skal litt mer enn bare å gå i bygater.
OktoberTussi Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Jeg har kjøpt den - men har foreløpig bare trillet den inne uten baby inni da.. Den virker i hvert fall veldig bra - lett å trille, og masse muligheter med lommer etc. Bagen er stor, og veldig lett å klikke av, og fint å kunne bære bagen i håndtaket som går gjennom kalesjen. (Andre duovogner jeg har sett må man bære den på sidene, denne kan bæres med en hånd.) Håndtaket kan justeres i ulike høyder - veldig høyt!, noe som er bra for min høye samboer. Jeg liker også at bagen ikke blir liggende så lavt som på en del andre vogner. Og svingbart forhjul virker veldig praktisk på kjøpesenter etc. Har bilstoladapter også som er lett å klikke på og av. Og så er den lett å slå opp og legge sammen. Så langt er jeg i hvert fall veldig fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå