Gå til innhold

hvor lang tid ligger barnet ditt til brystet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette er helt individuelt men, noen sier meg at vi holdre på lenge.. barnet mitt ligger til i en halvtimes tid.. ...vi synes det er helt flott vi. Da er barnet mitt mett til jeg serverer neste måltid :-)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30-60 minutter de første to-tre månedene, deretter 2-20 minutter

Skrevet

1 time når hun var nyfødt

30-45 min ved 4 uker til ca 3 mnd..

Så 15 min til ca 5 mnd

Og nå er det fra 5-15 min.. 6 mnd :)

Gir alltid begge brystene, og gjerne en omgang til om hun sutrer etter dette...

Skrevet

som regel er han ferdig på 5 ( av og til kortere hvis det skjer for mye...) -10 min.

Siste kveldsmåltidet ved 21 tida kan han bruke opptil tre kvarter

- kosesuging med fet melk - som jeg håper han skal sove lenge av.... (og så våkner han akkurat som han pleier 2 - 4 - 6 på natta likevel) Har prøvd å amme annehver time på dagen i går for å se om det hjalp.... fortsatt pupp 2 og 4 - og skal sikkert ha kl 6 igjen (men det regner jeg ikke som nattpupp egentlig) Fortsetter forsøket med å gi ofte pupp på dagen i noen dager for å se om det hjelper etter en stund - han er 7 mnd

Skrevet

Tulla mi på 13 mnd ammes ofte ennå. Men hun har blitt en racer til å tømme, så her er et måltid over på 8-10 minutter. Ammer fra begge bryst hver gang.

Da hun var liten baby, brukte hun myye lengre tid. Hun kunne også bruke ca en halv time- til oppimot en time på det lengste.

Skrevet

alt fra 10 min til halvtime:) kanskje lenger når han er skikkeli trøtt. Er 6 uker gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...