Gå til innhold

November: noen som har termin 1. novenber???


mariann26

Anbefalte innlegg

Hei.......... Kort om meg. Jente på 26, har en datter på 4 år, venter nå min andre, samboer....... gleder meg veldig til og bli mamma for en liten en igjen. Har vært hjemme siden mars pga. bekkenløsning, så det hadde vært hyggelig og ha noen og prate med på dagen. fra mariann26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er også 26 år, venter min førstefødte 1.november. Gleder meg masse! Jobber fortsatt, men litt redusert akkurat nå. Synes det er herlig å være i jobb da dagene går fort:) Nærmer seg nå. Har ikke vært plaget med kvalme eller noe så jeg har jo hatt et særdeles bra svangerskap. Vet ikke hva kjønnet bli, men gleder meg masse til å hilse på turboen inne i magen..

Vet du hva det blir? Hatt mye andre plager bortsett fra bekkenet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har ikke termin 1 nov men 31 oktober da :)

Jeg er 26 år og venter min første.

Er 50 % sykmeldt pga bekkenløsning det har jeg vært nå i 2 mnd.

Var mye kvalm og uggen fra uke 5 til 13, så ble jeg bedre men fikk plager med bekkenet etter det. Har ei aktiv lita jente i magen som jeg gleder meg noe sinsykt til å få møte. (har dager der jeg er drittlei og vil bare bli ferdig men må nokk vente i 10 uker til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. jeg har termin 2 november. har en gutt på 4 år og jeg er også 26 år (blir 27 nå i august) Går også hjemme, pga blant annent bekkenløsning. Dagene går ikke akkurat fort når man bare er hjemme. Hvor i landet bor dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det en gutt. Skal bli gøy og ha en av hver. I begynnelsen av svangerskapet var jeg mye plaga med kvalme og tretthet,men det har gått over. Ellers alt bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er 20 år og har termin 4 november. Høres ikke godt ut med bekkenløsning. Jeg har bare hatt det fint hittil, ingenting å klage på!:) Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... jeg har termin 2 november og venter ei jente:) har vært kjempe plaget med bekkenløsning og vært sykemeldt siden april, men det er jo snart over så det går vel greit:) gleder meg til fødselen da...bli ferdig...begynner å bli sliten her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...