Gå til innhold

Dagtreff for aug/sept/okt gjengen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kommer!! Seriøst! Nå må jeg bare få det til, har ikke klart å komme meg på et eneste treff av div. grunner... Men tirsdag kl 12, da må jeg få det til! Håper jeg ikke sovner av da, som jeg gjorde en gang tidligere her... :o)

Men, dere må være snille med meg da, har ikke møtt noen, og er litt småsjenert noen ganger liksom... :o)

Annonse

Etter en slitsom helg med masse rier, dro jeg på sykehuset søndag morgen.. 4 og en halv time senere var mitt lille sjarmtroll født.. Fin fødsel, til tross for en tung helg :)

Lillegutt veide 2960 gr og kom til verden kl 10.32 :o) (han ble ikke målt på grunn av at han har ligget i seteleie til uke 36 og føttene var litt opp og da velger de å ikke strekke de ut).

Koser oss masse på pasienthotellet i Trondheim. Er det noen av august-september-oktobergjengen her?

Så, Vi må nok melde avbud på treffet i morgen :o) kos dere jenter..

Klem Lisa og lillegutt (som er navneløs enda:)

Gratus nok en gang til deg Lisa(skrevet under Skravlesida)

Her går det i 110 om dagen,lillemann har vært litt urolig, samt at storesøs er veldig aktiv om dagen, jeg innrømmer : Æ E SLITEN!

Avhenig av at Georg kjører eller er med som bærer også, gjør at jeg velger å bli hjemme i morgen:-( Lov meg at dere koser dere, og spiser et kakestykke for meg også....Blir en formue i parkering og kafebesøk om jeg er med hver uke.. og bensin, 4mil t/r, he he:-)

Bordet står forresten på mitt etternavn, og er den sofagruppa ved inngangen.Elisabeth du husker navnet mitt(ikke lyst å skrive det her)

Stor klem fra Daniel Kristoffer og

Gratulerer masse med den lille gutten! Håper dere koser dere masse på sykehuset og nyter hverandre og den lille!

Du skulle jo ikke føde før meg! Nå begynner det å bli en del som føder her, ja! Så gøy!

Lykke til alle fødende, je gkommer etter om 8 dager!

mvh trude :-)

Hei å hå:)

Gratulerer med gutten:) 3 uka før jaja synes d e mang som føde no ja, e ei stund enno t mæ da (10 uka igjen)

Ska på et møte kl 12 i morra men kjem en tur etter d (ferdi kl hall 2)

Formen e ikke helt topp for tia men regne me at æ kjem, lyst å se babyen utanfor magen å vettu

Snakkes da jenta :)

Tittei:-)

Gratulerer så mye med gutten!! Jeg hadde håpet å komme på treff i dag men det kommer litt an på. Skal til kontroll i dag så det spørs når jeg blir ferdig. Håper ikke det blir for seint, for det er så koslig å møte dere andre med barn i og utenfor magen!

Hei alle sammen. Eg må nok og melda pass te treffet i dag. På søndag blei eg mamma te Aksel. Han hadde da travelt gitt, rakk akkurat ks... men alt står bra te, og han e snill og fin :)

Graulera te deg og, Gladpia. Eg ligg på barsel, so me treffst nok ikkje.. kos dko masse, både m og uten baby :)

Snakkast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...