Gå til innhold

dunpose,lammeskinnspose termpose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammeskinnspose som kan deles, uten tvil!

Skrevet

Jeg har både termopose og lammeskinnspose, men brukte lammeskinnsposen mest - helt klart! Når kuldegradene kryper nedover sar det et eneste som holdt varmt(har ikke prøvd voksipose!), og det positive var at den lille ikke ble klam og svett dersom vi var i butikken en tur. Brukte stort sett bare ullklær om vinteren også, spesielt på bena:)

Skrevet

Vi skal bruke lammeskinnspose.

Skrevet

vi valgte dunpose, og har ikke angret et sekund på det. Venter nå nr. 2 og posen er vasket og klar for neste bruk. Det som jeg syntes var veldig greit med dunposen var at den hadde hull i ryggen slik at den også kan brukes i bilsetet. Veldig behagelig på kalde dager, for da slipper man å kle disse små med svære dresser.

Var også like varm som disse berømte voksiposene.

Lykke til!

Snart mamma til 2

Skrevet

Du får lammeskinnspose med hull for seler også... Både til bruk i bilsete og vogn.

Skrevet

Dun...uten tvil,,,

Skrevet

voksipose og event lammeskinn fell under

Skrevet

Har sett meg ut en dunpose som jeg skal kjøpe.

Skrevet

Lammeskinnspose først i bagvognen,så voksi når vi går over til sportsvogn.

Skrevet

Fikk lammeskinnspose av svigermor da førstemann blei født, den bruker vi i vogna(deilig og myk), så låner jeg en dunpose av ei venninne som jeg brukte fast i bilstolen, helt fantastisk deilig å slippe å kle han så fælt mye. Nå er gutten blitt noe større så jeg skal låne en voksi-pose til han til vinteren. Men for å si det sånn, hadde jeg ikke vært så heldig å få låne og få så tror jeg at jeg i ettertid hadde valgt dunposen da den både kan vaskes i maskin, tromles og tar mye mindre plass i både vogna og i bilsete, men det er nå bare min mening, Lykke til med valget og det forestående;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...