Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil takke alle som kom med forslag om minifom til jenten min. Har brukt det siden i går og ser allerede ut til å hjelpe. Sovnet nå uten en mine...og vi har hatt dette i 4 uker nå.

Ringte helsesøster for 2 uker siden og forklarte situasjonen og hun nevnte verken minifom eller sukkervann...

Kjenner jeg ble irritert idag når jeg var hos hs og sa vi hadde startet med dette og hun sa det var bra og at det ofte var god virkning på dette.

Hallo hvorfor sa hun ingenting for 2 uker siden da? Jenten vår ser jo ut til å ha hatt det vondt i 3-4 uker nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5942117-litt-irritert-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare si at det jeg kan av lure tips, triks og gode råd har jeg fått og lest her inne.

Masse kloke damer her som tilsammen sitter på utrolig mye kunnskap, og vi er heldige som har et sted som dette hvor vi kan hjelpe og få hjelp. Og alt er bare et "tastetrykk unna". :)

min erfaring med HS er særdeles liknende. Min tiltro til de er at de klarer å veie og vaksinere barnet mitt, utover det har den plassen INGEN påvirkning på barnet mitt. Synes i utgangspunktet at alle har ansvar for eget barn og at det er fair at HS ikke skal ha en rådgivende rolle, men da trenger de jammen meg ikke gå ut som den O store guruen og hjelpestasjonen for barn. Jeg ble mektig skuffa da jeg ble født, vi fikk kun tilbud om 1. besøk etter 1 mnd, og det hadde blitt enda senere om ikke jeg hadde ringt og spurt om de hadde fått med seg at vi fikk barn. Det var jo de første ukene jeg mest var i villelse og kunne trengt hjelp, men ikke så mye som en telefon en gang. 6 ukers kontroll fikk vi da han var 10 uker, første barselgruppe ved 8 uker, osv...

Dette blir vel kanskje litt overkill, men skulle jo også trodd de kanskje kunne ihvertfall nevnt KISS og, når gutten min ligger veldig sjeivt, er sen motorisk og er veldig urolig. Så slapp gutten min vente og ha vondt helt til jeg fant det ut selv når han var 3 mnd. Men som sag,t min tiltro til de er laber, så det var vel formye å forvente.

Klagete jeg nå, men dette har irritert meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...