skulle ønske det snart ble meg Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Nå sitter jeg her med millioner av tanker...Skal ha innsetting i morgen. Gruer meg mest til de 2 lange ukene foran meg. Hadde vært flott om vi kunne ha fått vite resultatet der og da Men slimhinnen....er stadig mye snakk her om tykkelse og mm....Har noen av dere fått beskjed hva som er bra/ikke bra mtp tykkelsen? Er det slik at hvor tykkere jo bedre og mer sjans er det for å bli gravid?, og hvor tykk kan den egentlig bli? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5942028-hvor-tykk-kan-livmorslimhinnen-bli-hva-er-bra-ikke-bra-med-tanke-p%C3%A5-at-egget-fester-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Hei! Skjønner du har en million tanker. Min slimhinne var på 9,5 idag, og det var VELDIG bra sa gyn. Husker ikke hva de sa sist om hva som var optimalt. Nå har jeg bladd og bladd bakover for å finne tidligere innlegg om det. Mener det ble skrevet om det da jeg hadde 2 førsøk tidligere(som ble avbrutt). Siste gangen var den på 5, og det var alt for lite. Jeg mener den ikke skal ligge på under 8. Er usikker på om det er 7 eller 8. Men jo tykkere den er, jo bedre. Håper dette gav deg noen svar. Hvor mye er din på da? Ønsker deg all lykke imorgen!!! Dette skal gå bra. Uansett, om slimhinnen din hadde vært for tynn, ville det ikke blitt innsetting. Det er en grense for hva den minimum kan være. Så du kan nok slappe av:) Stor klem og masse lykke til deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5942028-hvor-tykk-kan-livmorslimhinnen-bli-hva-er-bra-ikke-bra-med-tanke-p%C3%A5-at-egget-fester-seg/#findComment-5943760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå