Anonym bruker Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 noen som har hørt om noe sann?? Jeg mener å ha hørt at det finnes en type støttebelte som kan være med på åminske plagene ved bekkenløsning , vet bare ikke hvoe jeg skal henvende meg... Non som vet?
Bratsj Skrevet 15. august 2006 #2 Skrevet 15. august 2006 Prøv hjelpemiddelsentralen, helsestasjonen eller Medicus Plesner-butikken.
Tiddelidu Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Leste for ikke lenge siden at sånne støttebelter hadde lite for seg siden de måtte være så stramme at de hemmet blodsirkulasjonen for å ha noen god funksjon. En veninne av meg er fysioterapeut og anbefalte meg å prøve det, og at hun kunne skaffe meg et. Kanskje du kan ta kontakt med en fysioterapeut?
Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Jeg kjøpte mitt på babyshop i svinesund... Det skal jeg bruke nå også, ikke fordi jeg har bekkenløsning, men fordi det støtter magen og hjelper ryggen min. Utrolig deilig, og jeg kunne stramme det som jeg ville. Nei sånt burde du skaffe deg, vet du får dem hos fysioterapeuter også.
Lenose Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Jeg har skaffet meg pute å ha mellom bena om natten jeg nå. Den hjelper litt på bekkenløsningen den også. Holder egentlig med ei vanlig pute men denne her har borrelås så den sitter der.
fiona71*2pp Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Bekkenbelte har hjulpe mæ utrulig masse. Har hatt bekken plaga siden uke tolv... e no 16+2 ( lure på om det betyr at æ e i uke 17, eller på tur inn i uke 17??) Vel, belte gjør det mye bedre og letter å gå, og det føles rett å slett lit "tryggere" for min del. Absoutt verd å prøve hvis du har problem. Æ fikk mitt på prøve først hos fysioterapauten min, etter suksess, kjøpte æ det for 300 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå