Gå til innhold

lurer meg bare inn her......og må spørre; melkespreng kan det være et godt tegn????

Anbefalte innlegg

Er så spent!!

Ble aldri ordentlig fri for melk etter at jeg sluttet å amme sønnen min for to år siden. Nå 4 dage før ikm har jeg melkespreng......noen som har opplevd det? Jeg bare må spørre, for jeg er så spent. Måtte ta en billig test i kveld, men den var selvfølgelig negativ....kanskje ikke så rart fire dager før ikm og sent en kveld?!

håper jeg får komme over hit til helgen:-)

Fortsetter under...

Tjihi! Jeg hadde tenkt meg inn her for å spørre om det samme!

Jeg husker fra sist jeg var gravid at jeg trodde jeg hadde gangsperr i puppene etter trening. Koblet ikke det med graviditet før jeg hadde hatt denne "gangsperren" i en uke og testet positivt :o)

Godt tegn, da :o)

jeg er annengangs gravid, og fikk "melkespreng" etter litt over ei uka!

Testet meg 2 uker etter eggløsning, den var negativ.... 3 uker etter fikk jeg en svaaaakt strek

x-fingrene for deg ;-)

Jeg kjente stikninger i brystene, slike du kjenner når melken bare renner, eller retter sagt spruter. Hadde ikke sprut, men fikk råmelk igjen rundt dag 22 i syklusen. Kalkulert el på dag 17. Testet positivt dag 27....

Jeg var imidlertid helt tom for melk etter avsluttet amming og lurte på hvorfr dette dukket opp igjen...

rose 5+2

ja jeg hadde det ikke sånn sist...Har to barn fra før, og da jeg ble gravid med nr2 hadde jeg det ikke sånn. Derfor måtte jeg spørre her, for å høre om noen hadde opplevd dette. Det er som du beskriver; kjennes ut som melken bare vil strømme ut+ at jeg føler meg varm i brystene. Har ikke smerter i dem...bare spreng og litt ømme vorter, men jeg håper.....veldig:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...