guttemamsen80 Skrevet 15. august 2006 #1 Del Skrevet 15. august 2006 Er så spent!! Ble aldri ordentlig fri for melk etter at jeg sluttet å amme sønnen min for to år siden. Nå 4 dage før ikm har jeg melkespreng......noen som har opplevd det? Jeg bare må spørre, for jeg er så spent. Måtte ta en billig test i kveld, men den var selvfølgelig negativ....kanskje ikke så rart fire dager før ikm og sent en kveld?! håper jeg får komme over hit til helgen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. august 2006 #2 Del Skrevet 15. august 2006 Tjihi! Jeg hadde tenkt meg inn her for å spørre om det samme! Jeg husker fra sist jeg var gravid at jeg trodde jeg hadde gangsperr i puppene etter trening. Koblet ikke det med graviditet før jeg hadde hatt denne "gangsperren" i en uke og testet positivt ) Godt tegn, da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 jeg er annengangs gravid, og fikk "melkespreng" etter litt over ei uka! Testet meg 2 uker etter eggløsning, den var negativ.... 3 uker etter fikk jeg en svaaaakt strek x-fingrene for deg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamsen80 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. august 2006 ååååååååååååå ja jeg får håpe det. Får smøre meg med tålmodighet, og vente i noen dager til.......tålmodig jeg....hehe....jada:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 15. august 2006 #5 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg kjente stikninger i brystene, slike du kjenner når melken bare renner, eller retter sagt spruter. Hadde ikke sprut, men fikk råmelk igjen rundt dag 22 i syklusen. Kalkulert el på dag 17. Testet positivt dag 27.... Jeg var imidlertid helt tom for melk etter avsluttet amming og lurte på hvorfr dette dukket opp igjen... rose 5+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamsen80 Skrevet 15. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 15. august 2006 ja jeg hadde det ikke sånn sist...Har to barn fra før, og da jeg ble gravid med nr2 hadde jeg det ikke sånn. Derfor måtte jeg spørre her, for å høre om noen hadde opplevd dette. Det er som du beskriver; kjennes ut som melken bare vil strømme ut+ at jeg føler meg varm i brystene. Har ikke smerter i dem...bare spreng og litt ømme vorter, men jeg håper.....veldig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Tror det kan være et tegn på TR jeg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå