Gå til innhold

Redd for MA....

Silje og Vaniljebollene

Anbefalte innlegg

Har mistet alle symptomene, sånn over natta for ca ei uke siden... Føler meg plutselig ikke gravid lenger! Så, nå trenger jeg råd, skal jeg stole på instinktet og gå til legen, eller skal jeg bare vente å se?

Noen som har erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Sliter litt med det samme. Nesten ingen symtomer lenge. Tenkte jeg skulle se det an noen dager til, og hvis det ikke blir noen forandring, går jeg til legen.

Stol på instinktet ditt, du. Det skader ikke å ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo dra til lege hvis du føler deg usikker. men det er jo noen dager vi føler oss veldig gravide, mens noen dager så kjenner vi ikke noe. det er jo helt normalt. hadde det slik i forige svangerskap, gikk og kjente etter symtomer hele tiden, og ble helt fra meg hvis jeg ikke hadde vondt i brystene i 2-3 dagen, men alt var vell, har jente på 20 mnd =) og venter nr 2 10 apeil. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg også. Av og til føler jeg med kjempegravid, mens andre dager lurer jeg på om det virkelig er noen der inne! Det eneste symptomet jeg har daglig er "mensmurring". Går å gleder meg til magen kommer nå!:) Det blir stas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet også symptomer over natta. Tok da 2 ganger hcg prøve hos legen, som viste at alt var bra.

Var i tillegg på UL når 12 uker på vei. Det var absolutt verdt pengene. Sprell levende sak, som spratt rundt, armer og ben, fingre og tær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det også sånn sist jeg var gravid. Var faktisk redd jeg skulle komme på ul i 18 og de skulle si "hallo, du er ikke gravid?!?!"

Skikkelig guffent!

Tror mange har det sånn ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det på samme måte nå jeg også,er så i tvil.Ingen symptomer her heller.Vet ikke helt hva jeg skal gjøre,og jeg har aldri vært hysterisk uansett hva det gjelder.Har lyst til å dra til lege og måle hcg ...Noen som har gjort det,hvordan foregår det? Er 9+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...