Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. august 2006 #1 Skrevet 15. august 2006 Jeg skal. Føler meg gravid også. Kjennes ut som om det jobbes i puppene. Som lett melkespreng. iiiiiiiik!! Er så spent! )
Sørland-snuppa Skrevet 15. august 2006 #3 Skrevet 15. august 2006 jeg skal, men mulig jeg tester torstag eller fredag. jeg gleder meg til og se resultatet. er lei av og g og lure nå.
guttemamsen80 Skrevet 15. august 2006 #4 Skrevet 15. august 2006 sliter også med melkespreng:-), og det har jeg aldri ellers.....hvis ikke jeg er gravid, så tror jeg at jeg er mega hypokonder, men det går sikkert ann det også.....skal teste på søndag, men jeg måtte ta en billig test i kveld.....var selvfølgelig negativ. ønsker deg lykke til:-)
Sørland-snuppa Skrevet 15. august 2006 #5 Skrevet 15. august 2006 jeg hvet ivertfall at hvis jeg ikke er gravid, så tar jeg en pause herifra. har blitt skikkelig hekta. sitter her hele tiden når jeg er hjemme. og tenker kun på og bli gravid. er testen negativ og tr kommer, ja da tar jeg en lang pause fra her tror jeg.
Gjest Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Jeg skal teste til helga tror jeg.......har IKM på søndag-tirsdag en gang...
*mary had a little lamb Skrevet 15. august 2006 #7 Skrevet 15. august 2006 Jeg skal teste til lørdag :-) Har IKm søndag og har kjøpt CB Kan brukes 3 dager før test. Sommerfest med jobb på lørdag så det hadde vært kjekt å vite om jeg var gravid før det ;-) Lykke til alle sammen
Gjest Skrevet 15. august 2006 #8 Skrevet 15. august 2006 Jeg tester fredag. IKM fredag/lørdag. Synes jeg har en del symptomer. Selvfølgelig...
Lurv Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 har ikm på mandag og tester søndag. Uendelig lenge til...
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Jeg tror jeg tester meg i morgen tidlig, ikm på lørdagen da:) Noen som vil teste sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå